lördag 25 september 2010

Utlottning!


Jag älskar denna klocka!
Den är vacker inuti med en lite tuffare svart/grå ram runtom.
Givetvis äger jag en själv men köpte en extra till någon av er!

Utlottningen varar tills den 25/10.

För att deltaga:

*Skriv en kommentar i detta inlägg (1 lott)

* Skriv kommentar+länka hit med bild (3 lotter)

Har du ingen blogg så lämna din mail-adress i kommentaren, här är ALLA välkomna att tävla!



Glöm inte att en massa fjäsk lönar sig!
 (Neee..bara skoja..det gör det faktiskt inte!!)



Eftersom jag alltid får ångestattacker efter varje utlottning för er som ej vann så kommer det även att lottas ut små små små tröstpriser till några av er.
Mer info om detta vid själva dragningen.

Frågor på detta?!

Kram

118 kommentarer:

Skogslyckan sa...

Vad kul med lotteri fjäsk fjäsk. Klart jag länkar till ditt fina lotteri fjäsk fjäsk.
Ha en mysig lördagskväll!
Kramen Pia

Sirpa sa...

Hej vännen!
Så klart är jag med i denna så fina tävling *fjäsk* Länkar också!
Har en sååå skön kväll!
Kram Sirpa

Susanne sa...

Underbart fin klocka, är gärna med och tävlar om den :o)
Hoppas du har en bra lördag

Kramen

Vita Falkens Lantliv sa...

Hoppsan hejsan vad kul med en tävling!

Klart jag ska vara med, nu har jag lite annat i den serien så kunde vara bra om jag vinner den med då;) SNÄLLA *fjäskar som tusan*

Självklart länkar jag!!!

Kram Susanne

Uttan sa...

Hej!

Så fin Klocka.....vem skulle inte vilja ha den ;)

Klart vill Jag vara med och tar tre lotter och Länkar på Min Blogg.

Ha en fortsatt bra helg!
Kram!

Maggan sa...

Hej Git
Klart jag vill vara med, älskar klockor, håller tummarna... 3 lotter,Tack!

Ha en underbar helg
Kramar
/Maggan

Solgården Butik och Café sa...

Vad underbart det är med dessa blogg tävlingar ME LIKE :)

Så sjäklvklart vill jag vara med på din utlottning av klockan.

Håller mina tummar och hoppas på tur...eller så kanske man vinner ett tröstpris ;)

Ha en skön helg!
Kram/Sofia

Jag länkar givetvis från min blogg!

Carina sa...

Hej Git!
Självklart vill jag vara med i din utlottning av den fina klockan. Har ingen egen blogg så jag kan inte länka.
Ha det gott!
Kramar Carina
kattarsel@live.se

Hem ljuva hem sa...

jag älskar den serie, har skylten, krokarna men saknar en vacker klocka. Så länkar från min blogg och hoppas på tur denna gång.
ha en fortsatt skön helg.
Kram Anneli

Angels & Roses sa...

Hej! Å vilken söt lite klocka. Den måste jag få vara med och tävla om. Hoppas allt är bra med dig. Har inte kommenterat hos dig på länge =(. Har även länkat från min sida. Ha en fin kväll och tack för en så fin tävling. Kram

Angels & Roses sa...

Hahah så bra att du håller koll på mig så jag inte gör en massa hyss. jag har smygit inne hos dig med hih. JA DEN är underbar klockan. Hoppas på tur nu ska du veta. Ha en fin kväll kram

Scilla sa...

Jag vill vara med och tävla om denna supersöta klocka! Har aldrig varit inne på din blogg förut - men jag är glad att jag hittade den - jättefin! Självklart länkar jag från min blogg.

Trevlig kväll!
Stina

Virrpanna sa...

ja man kanske ska prova, har många klockor men tro inte att jag kommer i tid för de.
provar även på de här med att länka, men vet inte om jag är så bra på de.

emilias gömmor... sa...

Jag är gärna med i din utlottning! Klockan är så fin.

Kram Mimmi

Anonym sa...

Jag vill också vara med i utlottningen!! Klockan är jättefin, vill ha!!
Ha dè
Britt
britt.jonesig@telia.com

@nette sa...

Så underbar klocka du har. Vill vinna.

kramar @nette

Zink & vita ting sa...

Härligt med dessa bloggtävlingar som gör att man hittar nya (för mig) bloggar!
Vilka härliga & ärliga inlägg du gör!
Vet inte heller hur de gör men vill hellre vara liten, ärlig och vänlig än stor och...

Ja ja det var ju inte det jag skulle skriva om nu*ler*
JAg ville ju anmäla mitt intresse i din fina utlottning länkar så klart!
Kram Mimmi

Farmor Agge sa...

Givetvis vill jag vara med i utlottningen!!!:)Länkar oxå!!!
Kramiz på dej!!:)

Svarta tassar i vit soffa sa...

Hej!
Vad kul att du kikade in hos mig!:)
Visst är klockan underbar! Har en sådan hängande i datarummet, så vara med och tävla behöver jag inte. :)
Kan man vara med och tävla om tröstpriser? ;)
Kram
Jenny

Vaktmästarn sa...

Fin klocka! Har länkat med bild från min blogg http://anvantonytt.blogspot.com/ för maximal vinstchans :)

Kram, Outi

Helen sa...

Vad kul med en utlottning jag vill hemskt gärna vara med. Klockan är jätte fin. Naturligtvis länkar jag med en bild.
Kram/Helen

Ingela - Mosters Trädgård sa...

Jag vill gärna vara med i din utlottning och få en chans att vinna den underbara klockan!
Jag har länkat till dig med bild från min blogg.
Ha det gott. /Ingela

Elle sa...

Vilken fiiiin klocka! *fjäsk*
Du har verkligen braaaa smaaak! *fjäsk*
Jag länkar gärna *fjäsk* till din fina blogg *fjäsk*, den allra bästa blogg man kan tänka sig *fjäskfjäsk* och du är så jäääääkla trevlig *fjäsk* och rolig *fjäsk*

Kom igen...lite hjälper det väl med fjäsk...? *blink*

Fjäskkram
Elle

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag vill gärna vara med i din fina utlottning. Länkar med bild hos mig.

Nu håller jag tummarna för att du vackra, trevliga, roliga, kreativa kvinna drar just mitt namn ;-)

Kram,
Regina

Fiff sa...

Åh, jag vill vara med! Älskar blommor :-) Jag har länkat på min blogg, så nu håller jag tummarna! Hejsvejs.

Annelie sa...

Hejsan och gomorron,vilken fin blogg du har...:)..Jag är gärna med i din tävling och jag nöjer mig med en lott..Den klockan var grymt snygg...Önskar dig en härlig dag...Kram/Annelie

Annies Blå sa...

Hej! Jag vill gärna vara med i utlottningen av den jättefina klockan. Jag länkar förstås från min blogg!
Kram/Annie

Viola sa...

Tänk att jag hittade till en ny vacker blogg...och precis lagom kom jag in hit....tack vare Christa, nu hoppas jag att jag tar turlotten, för rosor det gillar jag..:0) ha e skön kväll, kramen från VIOLAN

Anonym sa...

En sån fin klocka! Och en så trevlig blogg! Fjäsk...!!!! Nej då jag menar det faktiskt!
Har ingen egen blogg så det blir en lott.
Vänliga hälsingar från Lena F.

Min mailadress är
lenaforsstrom2@yahoo.se

Vitsippan sa...

Oj,oj,oj,oj,oj så många som älskar vackra klockor. Jag är heltokig i klockor ur av alla de slag.Så brukar jag passa tider också, hatar folk som kommer försent.Eller inte i tid.
Denna är så vacker.
Det där med att skapa en länk, hur gör jag då?
migrimlund@gmail.com.

Sandra sa...

Hejsan! Deltar gärna i din tävling och med 3 lotter,länkar på bloggen med bild till dig. Hoppas jag har turen och vinner denna fina klocka,älskar klockor i alla storlekar. Ha en trevlig höst!
Kram Sandra!

Nyanser av vitt sa...

Den är helt underbar och jag vill vääääldigt gärna vinna den. Länkar hos mig så jag tar 3 lotter.
Jag "skiter" i fjäsket för det hjälper ju ändå inte hm...
Ha en underbar helg
Kram Agneta

Cathrine sa...

Klart jag vill vara med!
Har länkat från min blogg = 3 lotter.

Kram Cathrine

Piah sa...

Vilken tur att jag hann vara med i utlottningen.Så fin klocka!;)
Kopierar bilden och länkar till min blogg o ökar vinstchansen med tre! kram *piah*

Marita sa...

på min bloggrunda hittade jag hit till dig och tävlingen.vill gärna vara med.
länkar med bild i min blogg!
~marita~

ANNIKA sa...

Den klockan skulle jag vilja ha...
Är med i tävlingen och hoppas...
gustafsson.57@hotmail.com

heavenandearth sa...

Men åhh så söt klocka!!
Klart jag vill va me o tävla om den!! Hoppas hoppas!!!
Länkar hos mig!!
Men någe fjäsk blir de inte!! Haha!!*ler*


Haha! Men lite reklam!! *blink*
Om du vill så e de tävling på G hos mig oxå!!
Välkommen att delta!

Önskar dig en härlig måndag!
Nu ska jag kika runt lite på din fina blogg!! Ooops! Där kom det.. fjäsket!! Hihi!!
Kram! Iréne

EVA AGNES sa...

Hej Git!
Den klockan skulle allt sitta fint hemma hos mig. Härligt rosig och grann.
Kramar Eva Agnes
Ska länka till dig...

Maritta sa...

Hej,
vilken härlig klocka, klart jag skulle vilja vinna den! Hittade precis din blogg och du gör ett bra jobb med den , väldigt inspirerande! Jag som är ny i bloggandet tycker det är jättekul att se hur andra lägger upp sin blogg.
Nu hoppas jag på god tur, länkar förståss från min blogg med bild och allt=)

Maritta sa...

Hej,
vilken härlig klocka, klart jag skulle vilja vinna den! Hittade precis din blogg och du gör ett bra jobb med den , väldigt inspirerande! Jag som är ny i bloggandet tycker det är jättekul att se hur andra lägger upp sin blogg.
Nu hoppas jag på god tur, länkar förståss från min blogg med bild och allt=)

FräckaSyster sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i din fina utlottning! Jag länkar med bild hos mig! Nu är det bara att hoppas på turen =)

Ha de bra!
Kram Jenny

Växthusmadam sa...

Håller med dig om att klockan verkligen är supersöt! Vill verkligen försöka vinna den och länkar hos mig!
Ha en skön vecka!
Växthusmadam

Mammasblommor sa...

Hej!
Vilken härlig klocka du lottar ut! Den vill jag väldigt gärna vinna :)) Länkar med bild från min blogg och kniper 3 lotter!
Ha en härlig dag!
Margot

Millemilla sa...

jeg vil gjerne være med. 1 lodd!

Therese sa...

Är självklart med och tävlar om denna fina klocka! LÄnkar dig på min blogg!
/Therese

Mia sa...

Hej!

Är gärna med och tävlar om denna fina klocka, och jag har skrivit ett inlägg och länkar så klart till dig!

//Mia

Millan sa...

Å denna skulle jag gärna vilja vara med på!Har länkat med bild på min blogg!

Lycka till alla Kramar Millan

Anonym sa...

Hej!
Vilken söt klocka du lottar ut! ;)
Jag vill gärna prova lyckan med en lott, eftersom jag inte har egen blogg.
Hälsningar Nina
nina.c.hall(at)gmail.com

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar!
Kram Johanna
mungipa@hotmail.se

Mitt vita hem sa...

Åh, jag vill såååå gärna vara med på din utlottning!
Sååå fin blogg du har! Kan tyvärr inte länka till dig då min blogg inte fungerar som den ska.... :(

Kram Åse

katja29_6@hotmail.com

Elsa och Helena sa...

Vill verklig haaaa den fina klockan...länkar oxå!

Har också en utlottning på gång, välkommen om du vill vara med. Kika in vetja!

KRAM Helena

Susanne sa...

Hejsan!
Tycker jag ser denna klocka överallt, men dessvärre ingen hemma hos mej!! Så jag hoppas jag kniper vinstlotten! För den är verkligen jättefin!

gotland(at)speedmail.se

Anki sa...

Hejsan!
Jag vill oxå gärna vara med i din utlottning...å vinner gärna, hihi!
Länkar med bild hos mig...3 lotter!

Kram Anki

Alle mooie dingen sa...

Hello there...
I would love to join your give-away... it's a great clock!
I really love this one...never seen such a delicate clock ever.
thanks
Greetings
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Josefine - mamma till Hugo sa...

Tar en lott och hoppas jag vinner!

Smilla sa...

Åh vilken toppen vinst. Självklart vill jag vara med i din utlottning =)

Nettan sa...

Såklart vill jag också va med i utlottningen! Vilken jättefin klocka!
Jag har länkat på min blogg med bild.
Hoppas nu på tur :)
/ Nettan

Anonym sa...

Jepps! Här är en till som gärna är med och tävlar!

Jenny

j-stil@hotmail.com

Kerstin Engström sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Marina sa...

Åh vilken vacker klocka! Vi som behöver en hemma hos oss! Jag vill jättegärna vara med och tävla om den!
Har ju en blogg, men är inge vidare aktiv där. Kan ju självklart länka ändå om du vill! =)
Min mail är iaf marina(at)hjertton.se

Ha en skön vecka!
Marina

Maria ( Idekroken ) sa...

Så flott klokke! Klart jeg er med :)
Legger meg til som følger hos deg.

Klem fra meg

Emily sa...

Underbar blogg, får så otroligt mycket inspiration från alla dina bilder!

bit-mig@hotmail.com

Emily sa...

Underbar blogg, får så otroligt mycket inspiration från alla dina bilder!

bit-mig@hotmail.com

Titti sa...

Åh vilken underbar klocka , den skulle jag gärna vilja ha nu när jag börjat om mitt liv. Länkar ifrån mig till dig. & hoppas på tur. Kram

Huset vid ån sa...

Jag är gärna med i din fina utlottning!

Bättre sent än aldrig!
Har länkat från min blogg....

Trevlig helg!
Många Kramar Therese

Caroline L sa...

Gud va snygg! Inget fjäsk, bara sanning :) En lott tack!
vitabergenserik@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill också vara med i utlottning av den fina klockan.
angelica.persson@bredband.net

AEM sa...

Deltar med en lott! Ur-tjusig :)
Hälsningar
a.e.m-49@hotmail.com

AEM sa...

Deltar med en lott! Ur-tjusig :)
Hälsningar
a.e.m-49@hotmail.com

Frøken Björk sa...

Åååå, va fin den var!!
Og jeg som leter etter en klokke til mitt nye hjem...
Jeg tar et lodd og håper på vinnerlykke :-)

Sanna sa...

Vad kul med en tävling och vilket underbart pris. Den vill jag så gärna vinna. Har länkat inne hos mig och håller tummarna för att jag har lite tur.

Kram

Anonym sa...

BEHÖVER en ny klocka vår gamla är 100år din är urfin
vill gärna ha en lott
gustafsson.yvonne@telia.com

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är med och tävlar, har tipsat med bild här

http://molnboanna.blogg.se/2010/october/klocka-2510.html

info@annakarlsson.se

Linda-Blivande mamma sa...

Jag är mer än gärna med & tävlar!Den skulle passa fint i vår nyrenoverade hall som snart blir färdig;)

Linda sa...

Åh vad fin den var! Hoppas jag vinner =)

Elin J sa...

Hej hej klart att jag också vill vara med och tävla! =)

*håller tummarna*

KRAM

Lotta sa...

Åhh, vad fin den skulle vara i mitt kök! Jag har länkat hit från min blog:

http://lottaochlivet.blogspot.com/2010/10/ur-led-ar-tiden.html

liselotte sa...

Hej! Jättefin klocha, tar 3 lotter, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2010/10/klocka-2510.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

Ida sa...

Jag vill vara med och tävla, har länkat också så vill ha två lotter :)

Anonym sa...

Vilken ljuvlig blogg. Vi vill gärna vara med i tävlingen om klockan.
Höstkramar Anna & Alva

annsve.1@edu.gislaved.se

Jane sa...

Jag är jättegärna med! SICKEN FIN KLOCKA *stirrar mig hjärtögd*, haha :D

Gilla sa...

Det var den mest bedårende klocka jag har sett nån gång. Och visst vill jag SÅ gärna vara med om tävlingen.

Jag har inte varit inne här förut och jag måste säga att din blogg är både vacker och rolig. (Räckte det med det fjäsket?) ;-D.

Jag har lagt in bilden och adressen i min blogg: http://trebgilla.blogspot.com

MVH/ Gilla

bakformen sa...

Hejsan, vill gärna vara med och tävla om den fina klockan. Jag älskar vackra klockor som denna.
Deltar med 1 lott.

/ Pia
bakformen@gmail.com

Emma sa...

1Lott,åhh jag vill vara med. så svag för rosor och denna klockan är väldigt fin. iceblueeyes_85@hotmail.com /Emma

ejmis sa...

Jag är med =)

MT sa...

jag är givetvis med, & jag är fullkomligt kär i klockan! åhh, gee mig! ;)

charlotte sa...

jag vill också vara med. länkar givetvis. var köper du alla fina grejer?

Inga-Lill sa...

Jag är med. Trevlig höst! famwarnil@hotmail.com Hälsningar Inga-Lill

Lena/isis sa...

Snygg klocka. Vill ju jätte gärna vara med. Jag har länkat på min blogg. Lena/isis

charlotte sa...

det är många som trott att dill det är jag som har tävlingen men jag skriver den rätta adressen till de som lä nkat mig

Camilla sa...

Jag är med.
Jag har länkat och bilden är på plats!
Ha det bäst!

Vildrosen sa...

Vill vara med i utlottningen av denna fina klocka.Länka gör jag oxå.
Ha det gott

sara - Glitterögon sa...

Klockan är underbar och väcker habegär. Klart jag vill vinna!
Testa kan jag alltid i alla fall.
Kram.

care69 sa...

Jag är gärna med!

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/10/25-okt-vinn-en-klocka.html

Vardag och flärd sa...

Jag vill ju vara med och tävla men vet inte hur man gör när man länkar! Snyft!
Eva
evahoga@gmail.com

charlotte sa...

fin text (översta inlägget) o helt underbar pall.kram
här är en till som vill vara med o tävla:
AnnMarie Klerebladh
annmariek44@hotmail.com

Vilken underbart vacker klocka Skulle passa underbart bra i vårt kök i Vimmerby…hedersplats ovanför de vita hyllorna.

Mattias sa...

Jag är självklart med och tar tre lotter då jag länkar här: http://villduvinna.blogg.se/2010/october/25-okt-vinn-en-klocka.html

Håller tummarna!
Mattias, mr22ga@hotmail.com

Olivia (henriksson.olivia@hotmail.com) sa...

Jag är gärna med och tävlar, spännande med tröstpriser!

Anna Vid sa...

Hejsan!
Jag är gärna med och tävlar.
De var en väldigt fin klocka, den skulle passa bra i mitt kök som går i vitt och chabby chick.

Jag länkar för 3 lotter: http://gulligamelinasmamma.blogg.se/2010/october/25-okt-vinn-en-klocka.html

Nu håller jag tummarna hårt.
Mvh// Anna Vid
mail: melinasmamma@live.se
blogg: http://gulligamelinasmamma.blogg.se

Caramel sa...

Vilken fin klocka! Jag vill gärna prova lyckan och delta i din utlottning, som så många andra ser jag.

Har även länkat från min blogg!

/Caramel

Spacegirl sa...

Jag är gärna med i din härliga utlottning. Jag tar tre lotter, här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/2010/october/vinn-en-fin-klocka.html

Spacegirl_@spray.se

lina sa...

Perfekt present till en spec. vän som älskar sådan stil! Hoppas jag vinner! :)


[linaekorre@hotmail.com]

Josefine sa...

Tar en lott!!! fr0stskadad@hotmail.com

Miss Juni sa...

Ojojoj, så fint den där klockan skulle passa hemma hos mej!

Om jag skriver ett inlägg om dagen, då måste det ju bli en hel massa lotter?? Säkert 25 stycken??

Har länkat till dej i alla fall, så mina chanser blir liiite större.

Och...ja, just det! Fjäsk! Fjäsk! Fjäsk! ;o)

Pockethexan sa...

Åh vilken söt klocka o så kan man vinna den!!!
Jag hoppas vekligen på min tur för jag har lite svårt att hålla koll på tiden <;P!
Men det ska väl inte vara något "Fjäsk" när man säger sanningen att det här är en väldigt gullig blogg som jag absolut vill länka till i min så att fler kan få möjliget att hitta hit genom din tävling!!!
3 lotter för mig!

Kramis från Pockethexan själv
som alltid välkomnar nya Pockethexor till min bokring, läs hur till hö. hos mig!
<;D
Ses!

Tiger sa...

Hittade till din tävling. Vilken söt klocka! Klart jag vill var med och tävla om den. Fast chansen är väl inte så stor att man vinner med så många tävlande. Men jag håller tummarna i alla fall, och hoppas på tur i dragningen! Jag länkar från min blogg, så det blir 3 lotter.

Hösthälsningar
Elisabet

Annika - familjebloggen med tävlingar sa...

Jag vill vara med och tävlar.

Vill givetvis ha tre lotter, länkar här:
http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/october/ljuvligtlantligt-25-oktober.html

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

evamar sa...

Den är supersöt så jag tar gärna tre lotter:

http://evamar.blogg.se/2010/october/klocka-25-okt.html

PS. Har funderat på en massa fjäskiga kommentarer men du klarar nog dig bättre om du slipper dem. :)

Althea sa...

Jag vill gärna vinna denna!

jeanette.rydberg@bredband.net

Linda sa...

Åh, jag vill så gärna vinna! =)

Emeli sa...

Jag vill gärna vara med och tävla. Så supersnygg klocka!

emeli_falk@hotmail.com

Sude sa...

Jag vill gärna vara med.Så söt klocka.

Lykkeliten sa...

Jeg vil gjerne være med, og tar et lodd på denne lekre klokken!

Malenami sa...

Vackraste klockan! Jag är jätte gärna med och tävlar om detta fina pris! Håller tummarna nu;)

Therese sa...

Iiiih vad fin! Klart jag vill vara med och tävla om den lilla raringen :)

thegl2972student.liu.se

Anne B. sa...

Tar en lott, tack. Har ingen blogg, men e-post finns under sähköposti. Bor i Finland, hoppas man får delta ändå.

Va' du är rar med dina "ångestattacker" och extra pris. :)

Olelsi/Nettan sa...

Här kommer en hälsning i från Hälsingland om att ett litet hopp finnes att just jag ska vinna.

Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland.
hockeytossan@hotmail.com

Nina sa...

Hej Git
Har haft en vääääldigt lång bloggpaus och nu är jag tillbaka och nästan missade din fina tävling. Klart att jag vill delta i din lottning!!!
Kramar Nina