torsdag 30 september 2010

Storhetsvansinne..


Äntligen har mina grejor från Broarne kommit!
Jag beställde för ca 2 v sedan men Schenker är ibland några förvirrade stackare..STORT tack till Annmarie på Broarne som fick ordning på mina saker!



Jag älskar ju zink, dessa var på rea o då kan jag ibland få lite storhetsvansinne.
Men man kan ju inte få för mycket av förvaring/krukor eller vad man nu vill ha dem till..



Det är inte bara jag som har denna tendens i familjen..blivande maken har köpt några armband åt mig..

o ett till..

o ett till


Dagens i-landsproblem.
2 tv-apparater i samma rum i källaren: "Alltså vi måste nog stänga den ena tv:n, det blir RUNDGÅNG!"
Vi snackar stora problem... ;)


7 kommentarer:

Sirpa sa...

Din inköp, fin!
Blivande makens inköp...uuuuuh, vad han kan!!!! Du lycklig!! Snygga!
Njutit av solen?
Har en fin kväll och en mysig fredag!
Kram Sirpa

Angels & Roses sa...

Så fina saker du köpt dig och maken? oj så många fina armband det blev. Hoppas du haft sol idag. I morse fick jag skrapa rutor för första gången. kram

SwedishCorner-DownUnder...Pernilla sa...

Vilka fina inköp! Man kan aldrig köpa för mycket... *ler*

Kram från Australien♥

Elle sa...

Önskar dig en skön "sista-jobbardagen-denna-vecka" och hoppas att det lugnat ner sig med irritationen på jobbet!
Jag stannar idag hemma med mina små. Dottern är sjuk. Dock ej den barfotaspringande 7-åringen.
Han försökte dock simulera ihop en hosta han med! *blink*

Bortlämnar övriga kommentarer om blivande makar och tv-apparater...du vet väl ungefär redan vad jag hade skrivit...*ler*

Ha det fint!
Kram Elle

Annbritt Schmützer sa...

Å jag som har REA på zink just nu*L*

kram

Sirpa sa...

Hej!
Hoppas du har haft en fin dag och jag vill önska dig en mysig kväll!
Kram Sirpa

Black Iris sa...

Du har nog en av världens bästa blivande make och zink kan man ju inte får för mycket av.

Kram Maidi