måndag 20 september 2010

Snart dags??


Hur kan man motstå en man som:

*Städar, handlar , tvättar o lagar mat tills jag kommer hem efter jobb?
* Läser innehållsdeklarationer noga vid köp av godis/kakor så att jag ej ska få i mig nötter.(allergisk)
* Hjälper barnen med läxor.
* Överraskar mig med presenter ofta ofta.
* Köper ny cykel till ett av barnen samma kväll den andra blev stulen.
* Klär in barnens skolböcker efter konstens alla regler.
* Gör en egen tallrik negerbollar utan pärlsocker åt mig (gillar ej pärlsocker)
* Lagar skitgod mat.
* Älskar loppisar!
* Är händig.
* Är skit-snäll/snygg/trevlig/rolig.
*Får mig att brista ut i asgarv ofta.
* Behandlar barnen helt underbart trots att de ej är hans biologiska  (de bor hos oss alltid..)
* Är väldigt romantisk!
* Älskar djur o hans högsta önskan är att ha en hund.
* Har varit vid min/vår sida i vått o torrt i snart 3 år.
* Är supersnäll mot min mamma.

Ja det finns tusen saker till såklart.. ;)


Han har friat till mig många ggr, idag friade jag oxå fast på ett annorlunda sätt..med en blå plastmapp som innehöll dessa blanketter.
JAJA..skäll nu inte på mig! ALLA är faktiskt inte romantiskt lagda ;)

Ps. Elle..han är snart min Min MIN!


9 kommentarer:

Farmor Agge sa...

Sicken karl!!!:) Ja håll i honom säkert många som är avis!!!:)
Ha en skön kväll!!Kramiz...

Sirpa sa...

Hmmm...sånna där växer inte på varge träd! Git, jag är SÅ glad för din skull!!!
Det är så viktigt att barnen och han kommer överens.
Njut av varandra!
Har en fin kväll!
Kram Sirpa

Elle sa...

Satt just och tänkte ut en bra kommentar till detta...men jag kom liksom av mig efter ditt PS.
Jag förstår inte varför du nämner mig i detta sammanhang...?
*fniss*

Är det för att jag funderar på att komma till Sverige under höstlovet som du börjar få lite eld i baken?
*blink*

Kan berätta att varken mitt/makens (vet inte ens vem...) frieri eller vigseln var särskilt romantiskt.
Vi gifte oss borgerligt och skulle gifta oss kyrkligt året därpå.
Det var 17 år sen...och det kyrkliga är fortfarande inte avklarat! *ler*

En sak undrar jag fortfarande...hur stor är chansen att hitta en man med alla dessa egenskaper som din blivande man har?????!!!!!!!!!!!!!!
Det är väl som att vinna på lotto?

Alltså, grattis till vinsten!*blink*
Kram Elle

hemma hos lilla mej sa...

Ååååå vad glad jag blir för din skull.Grattis vad skoj då är du fru snart oxå.Min älskling är med så där gulle go .Han har ett ♥ av guld.Ja nu blev jag rörd av glädje.Älskar närmänniskor och barn har det bra.Ha nu en skön kväll rara du Kramar Rita ♥

Ewa`s Galleri sa...

Verkar vara en karl som har allt,förstår att du slår till
Ha en bra vecka

Himmelriket sa...

Låter som ett riktigt klipp det där.
Jag har åxå en sån...å varit gift i 23 år nu. Allt blir så bra med en man som förstår sig på oss kvinns!!

Atelje Skärvan sa...

Grattis Git!
Du är säkert värd denna man.
Kram Agneta
Ps idag var jag i en affär som hade tagit fram julgrejor så du är inte galen som jagar vinterkläder.

Hanna sa...

Grattis till er båda!!

Vad mycket fina bilder och pyssel du har här! Källarbilderna tackar jag för... vi håller precis på att fixa till våran :)

Ha d gott!
Kram Hanna

Susann... sa...

Oohh, fler som har fyndat. Grattis, Grattis !! Också detta planerande inför dagen D. Bara så kul. Det är nu 3 år & snart 4 mån vi stod där. Suck ... :)

Grattis-Kramar till er