fredag 24 september 2010

Sanningen..

Hur märker man att det är Fredag hemma hos oss??
Jo, för då går mamma med skorna på inomhus flera timmar efter jobbet!
Varför??
Tja..varför verkar alla Ullareds-anställda lite bakom? Ingen som vet helt enkelt!


(ser ni hur stökigt det är i bakgrunden..ja vi har ju trots allt ett liv oxå;)

Ni ville ju se hur håret blev.
HEPP!!
Har alltid mitt hår uppsatt såhär..prövade att ha det utsläppt igår o idag på jobbet men ÅHHH vad jag längtade efter min trygga hårklämma..
Någon före-bild får ni inte för man ser ju knappt någon skillnad på bild upptäckte jag.
Nåväl, låt mig nu TRO att det blev en JÄTTESKILLNAD så lämnar vi ämnet.

En annan upptäckt jag gjorde när jag skummade igenom bilderna var denna böld/knuta/prick/tumör/mole(födelsemärke).
VA F-N ÄR DET och VARFÖR har INGEN sagt ngt?!
Man kanske har hur mycket konstiga/fula/äckliga saker på ställen som bara vissa ser o tydligen  INTE berättar! *Kränkt*


Kramen till er alla

Ps. Tack för alla åsikter i förra inlägget, diskutera gärna vidare om ni vill..jag märkte att detta var ett "hett" ämne :) Ds.

8 kommentarer:

Sirpa sa...

Snygga skor! Git, dit hår blev jätte fin! *uppmuntrande*
Jag fick ta fram en förstoringsglas att se det där...?
Du skulle se alla mina födelsemärken som jag fått ...Nån sa att de kommer när man bli gammal,HA?!
Öhö ÖHö, det här är jobbigt!
Har en mysig fredagkväll!
Kram Sirpa

Emmas utsikt sa...

Hahaha, kallar du det där för stökigt???

God helg!

Vita Falkens Lantliv sa...

Hahaha jaa vilken prick!!!!!!!! Usch hahaha, nja kanske kan vara så att ingen har sett den eller kanske tyckte att den var väldigt liten?!

Det är som jag alltid har sagt, den man minst vet hur den ser ut så är det sig själv. Jag blir alltid chockad över hur jag ser ut på kort, alla konstiga miner, vinklar och prickar haha, vidrigt ful kan man säga, blääää.

Men måste säga att ditt hår och din knut var super snyggt:)

Kul att du uppskattade min kommentar sist, säger bara som jag tycker:)))

Ha en härlig kväll!
Kram Susanne

Fransk inredning sa...

Fniss! Men du den är ju så liten... Mysig blogg! ha en fin Lördag Kramar susanne

Skogslyckan sa...

Ja lite skönhetsfläckar har man ju allt här och där...vet inte hur håret såg ut innan men det ser bra ut nu. Njut helgen!
Kram Pia

SwedishCorner-DownUnder...Pernilla sa...

Vadå stökigt?? Det ser ju jättefint och städat ut! :-)

Ha en trevlig helg!

Kram från Australien♥

Sirpa sa...

Hej!
Hur mår vi idag? Håret, skorna, pluppar? Allt bra? :)
Jag är så trött på det här hosta AGRHHH!
Roligheter idag?
Här har det blivit soffasittande, ingen ork!Huvudet vill göra allt men kroppen säger SITT!
Har en skön lördag!
Kram Sirpa

Susann... sa...

Härlig bild, gillar dessa fot- foton. Använder dessa själv. Just nu med raggsockar på. Sen ska man "kanske" inte titta för noggrant på foton på sej själv. Man hitttar & ser så mycket.
Ha en fortsatt skön helg // Susann