onsdag 8 september 2010

Nu skiljs vi åt..

Jag har bestämt mig, detta är enda sättet.
Vi har varit tillsammans länge, du har tröstat mig när jag varit ledsen o trött, lugnat mig när jag varit uppjagad och lyssnat på mig sent på nätterna.
Att det skulle gå såhär har jag vetat ett tag, du har gjort ditt, blivit gammal o ska jag vara ärlig så har du blivit äcklig mer åren.
Jag har hittat en ny nu..den nya är inte perfekt men fräsch o ren inifrån o ut.
Det är dags att gå vidare men jag kommer aldrig att glömma dig min fina o trogna...... kudde.
(Nu trodde ni ngt helt annat va..men glöm det, blivande maken är MIN o honom kommer jag aldrig att byta ut! ;)

Den nya kudden från IKEA.
E ju knappast så stolt över min gamla (här snackar vi kvalsterkoloni!), den kommer alltså INTE att visas på bild.

Kram





12 kommentarer:

Sirpa sa...

Hahaa! Jag såg ju bilden på kudden innan ja loggade in till dig..så lätt lurat är jag inte:) Har fattat att han ÄR din!
Har det mysigt gumman!
Kram Sirpa

Elle sa...

Nån som blivit påverkad av sonens kvalsterallergi...?? *ler*
Jag kör mina gamla kuddar i tvättmaskinen ibland, men jag tror att de jäklarna kan simma!! (kvalstrerna, inte kuddarna).

Hoppas du sovit gott nu!
Kram Elle

hemma hos lilla mej sa...

Jag fattade med en gång att det inte var din blivande .Han gör du dej inte av med vad man läser.Skönt med en ny kudde.Hoppas att han var skön och go att sova på ♥ Önskar dej en fin dag rara du kram Rita ♥

Helen sa...

Åhh, vad skönt. När jag började läsa ditt inlägg blev jag nästan lite ledsen det var så sorgligt. Skönt att det bara var en kudde, de måste ju bytas ut ibland.
Kram/Helen

Dessie sa...

Ha ha, ja du kanske gjorde rätt i att byta ut den då innan den kröp ut genom sovrummsdörren själv. *fniss*
Ha en bra dag.
Kram Dessie

Tina sa...

Hej Git!!
Ja, ibland måste man göra de där jobbiga avskeden :=) Men tror nog att du & den nya kommer att trivas ihop =)
Ha en underbar helg!
Varm kram Tina

Susann... sa...

Oj, vilket beslut, jag håller fortfarande på att bearbeta mej själv med att "jag kan inte ha den alltid". Men den kanske tål en tvätt till :)
Lycka till med den nya
// Susann

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jösses vad du skräms! Tänk vad vi kan tolka saker och ting olika. Jag såg också kudden på bilden men jag tänkte...hjälp kudden är tom...hon har slängt ut honom...

Nejdå inte en chans, så lättlurad är inte jag heller *hahahahaha* Du är rolig du!

Bamsekram,
Regina

Maggan sa...

Hej Git
Nu vill jag veta lite mer om dej, hihi
du har en award att hämta på min blogg http://www.vindsromantik.blogspot.com/

Förstår din ångest, men snart är den glömd, och den nya är mycket bättre...

Många Kramar
/Maggan

Hem ljuva hem sa...

Tur det bara var kudden du skulle lämna var lite rädd att du skulle lämna bloggvärlden. Då skulle vi mista en fin blogg som det är kul att kika in på...Lycka till med din nya..:-) Har själv en nackkudde mitt bästa köp.
Önskar dig en trevlig helg..
Kram Anneli

Sirpa sa...

Hej Git gumman!
Hoppas du har haft en bra dag!
Titta gärna in till mig, du har en Award att hämta!
Mysig fredagkväll!
Kram Sirpa

Anki sa...

Haha, ja det var nog många som trodde annat! Lycka till med den nya!
Å grattis till vinnaren, snyft *ler*

Ha en bra fredagkväll!
Kram Anki