tisdag 28 september 2010

Sexiga brillor..



Ni skulle ha sett oss i Lördags!
Vi var på bio och såg "Dumma mej" i 3D.
Filmen var fantastiskt rolig och passar alla åldrar..vi som såg den är 7, 8, 10, 12, 32 och 37 år, samtliga gillade den.
Vi placerade ut barnen strategiskt, fick av jackor, fixade med sits åt den yngsta, delade ut dricka, godis o satte oss..några minuter senare tittade vi på varandra o bröt ut i fniss o pekade finger.
Hela familjen såg ut som ett avsnitt ur kultserien V.

Överst på bild är mina glasögon, de nedre är 3D brillorna..stora?!
 Nääeeeee hur menar du då??

8 kommentarer:

@nette sa...

Hahahahahaah!!!!!!

Kram vännen
@nette

Fiff sa...

Hejsan, igen! Tack för komplimangen! Och jo, visst kan du få beställa några spöken av mig om du vill. Du kan maila mig på majafiff@hotmail.com i så fall. Snygga brillor :-) Du var säkert hur snygg som helst! ;-)

Sirpa sa...

Fa....vad snyggt!
Kramiz

Elle sa...

Du räknar upp alla åldrar...men jag ser ingen 25-åring...var DU inte med på bio eller..???
*blink*

Ha en god natt!
Kram
"Syrran"
*ler*

Elisabeth sa...

=) ja men dom är ju alldeles lagom jätte stora =))) kanske skulle ha dom på jobbet och spänna ögonen i den där som jobbat i 30 år =)

Kram/Bettan

Skogslyckan sa...

Nu fick jag en bild av er framför mig, man blir allt lite fnissig så här framåt natten...
Kram Pia

Vitt hus med svarta knutar sa...

Hahaha jag skulle vilja se ett foto på publiken, vilka glajor. Nu får jag väl pallra mig iväg på någon 3D film, det här måste ju upplevas. Ett skratt förlänger ju livet=)

Ha det gott!
Kram,
Regina

Nattmia sa...

Tror ni var snyggaste familjen på bion.. De brillorna är störtsnygga ;-)

Kram Mia