måndag 13 september 2010


Måndag..jisses my god vilken stressig dag.
Efter jobbet o alla måsten hemma så landade jag i fåtöljen kl 21.40 helt seg..DÅ kommer dottern o ska förhöras om läxan, alla partier o partiledare.
Man kan ju man ju tro att det är en piece of cake eftersom jag jobbar i skolans värld och har ångan uppe men vid den tiden på kvällen är jag lika intelligent som en tubsocka.

För tillfället tvingar dottern mig dessutom att titta på MTV Music Awards, Justin Bieber ska visst vara med.
Dottern+Justin=Love.


När jag o sonen handlade idag så stoppade han mig vid brödhyllan, tittade finurligt på mig  o frågade: "Mamma, hur många killar har du haft?"
Jag stirrade på honom en stund o sen utbrast jag: "Ehh..varför...några styck....MEN DU vi skulle ha BRÖD oxå!!"

:/


6 kommentarer:

Emmas utsikt sa...

Å glöm inte att gå ut med hunden... ;)

Sirpa sa...

Jag skrattar högt här! Barn - spelar ingen roll var o när, vill de veta nått så frågar de bara :)
Vad blev det för bröd? :D
Aaa! Är det Justin där! Här är det Ropert! Stackas vi!
Har en fin tisdag!
Kram Sirpa

Elle sa...

Hoppas att du inte luktade som en tubsocka också...! *fniss*

Min dotter har inte börjat förälska sig i sina idoler ännu. Hon är fortfarande i den åldern där hon står och dansar och sjunger framför tv:n. *ler*

Ha en fortsatt skön vecka!
Jag har tre föräldramöten denna vecka...*stön*
Kram Elle

Annbritt Schmützer sa...

Vad får du allt ifrån*S*

Livet på Berget sa...

Hehehe ja vad svarar man på den.....mamma var tvungen prova några olika innan jag bestämde mig för vilken jag ville ha....:).
Hoppas denna dag varit lite mindre stressig.
Kram på dig!
/Sara

Sirpa sa...

Hej!
Hoppas du har haft det bra och lika soligt som vi här!
Önskar dig en mysig onsdagkväll!
Kram Sirpa