onsdag 1 september 2010

Kämpar på...


Här sitter man med värsta nära-döden-känslor pga halsont, huvudvärk, ledont..
Just nu väntar jag bara på lie-mannen ska komma alt att det ska bryta ut i värsta snor-orgien.
Det är lite knäckande att börja min powerwalks-träning med vila?!

Idag har jag dock varit o jobbat trots allt, knaprat halstabletter o gnällt i största allmänhet
Kan tänka mig att samtliga kollegor tackar mig sen när de ligger däckade av min smitta ;)


Dessa sötnosar hittade jag i en superbillig butik, mitt nya smultronställe. Ska köpa en underbar lykta där nästa gång.


Pojkarna i familjen älskar Lego i alla former.
Idag köpte blivande maken varsin jätteförpackning lego till dem..av någon anledning måste de bygga med det i vardagsrummet.
Det är med spänning man korsar rummet på kvällen, frågan är om man ska man klara det utan en Lego-bit inborrad i hålfoten eller ej....

TACK för ALLA era söta kommentarer, jag blir överlycklig när ni skriver!
Jag är svin-dålig på att skriva hos er trots att jag smyger in hos er alla så gott som varenda dag o kollar vad ni sysslar med :)

Kram på er alla fina!



9 kommentarer:

Livet på Berget sa...

Usch usch usch så jobbigt! Hatar den där känslan du beskriver och man vet vad man har framför sig. Hoppas det går över fort. Snyggt nyförvärv!
Ha de gott!
Kram
/Sara

Bibban sa...

Kram och krya på dig, från en sjukling till en annan ;)

Vita Falkens Lantliv sa...

Aj då, både för legot och förkylningen!
Hoppas du kryar på dig snart, men är rätt typiskt tycker jag att man precis hinner starta upp med träning så åker man på någon skit:(

Kram Susanne

Sirpa sa...

Hej gumman!
Ääää, så du blev sjuk, inte roligt! Krya på dig! Min mamma sa alltid att man ska dricka varm lökmjölk när man var förkyld, usch!
Rullator - Anabelle i vangnen som jag puttar framför mig! :)
Håll varm dig nu!
Kram Sirpa

Hanna sa...

krya på dig.
kram
Hanna

Elle sa...

Det man inte dör av gör en bara starkare! Säkerligen överlever du även denna förkylning, som de tidigare.
Drick, drick, drick, något annat kan jag inte råda dig.
Finns det inga dundermedel på apoteket?
Krya på dig!
Kram Elle

PS. Om du trampar på en legobit gör det nog så ont i foten att du glömmer halsvärken för ett tag iallafall! *blink*

Nattmia sa...

Krya på dig..

Lego älskade mina barn med och att trampa ¨på bitarna äro icke skönt.. Hoppas du kunnat parera in fötterna utan att få ngn bit under foten..

Kram Mia

Sirpa sa...

Hei gumman!
Hur är det? Hoppas du mår bättre! Fick smittan, nästan allafall. Kände mig imorse förkyld men det gick över i friska luften, men helt 100 är jag inte!
Krya på dig!
Kram Sirpa

Anna sa...

Hej Git!
Usch! Låter inget vidare,hoppas det inte blir allt för långdraget.Tänk, det slår aldrig fel,kommer alltid som ett brev på posten så fort det börjar bli lite kyligare ute.Får du långtråkigt kan du ju alltid bygga med Lego (fniss!. Visst har vi funderat på Webbbutik men längre än till tanken har vi inte kommit. Det kanske är dax att göra slag i saken,men hjälp!hur går man till väga. Får nog ta mig tid att kolla upp lite mer. Kul att du verkar tycka om det vi har.Du har en så härlig blogg,och jag är inne och kollar titt som tätt men tyvärr är jag också dålig på att skriva.

Krya på dig!
Kram Anna!