fredag 10 september 2010

Helg!!


Idag är en bra-dålig dag.
Jobbet gick bra men när jag kom hem var ena sonen upprörd efter en incident i skolan.
Efter nonchalant bemötande av personalen på skolan blir man ju less alltså!
Jag jobbar ju själv på en skola och för mig är ALLA barn och föräldrar lika viktiga, inte minst vid ngn form av missnöje eller konflikt.
Grrrrr...


(ja jag ser nu att jag glömde knäppa knappen i mitten, säg inget till honom!)

Min yngsta son har kroppsform som en sparris men passar superbra i väst, han älskar dessutom att klä upp sig!
Nu ska jag följa honom till ett Disco..ligger spänning o förväntningar i luften ;)



Kram från ett regnigt skåne!


5 kommentarer:

Elle sa...

Jag älskar det när killarna klär upp sig med väst och slips!! Min 15-åring ville ju knappt ta av sig kostymen när han konfirmerades - till tanternas förtjusning...*ler*

Kram från ett lika regnigt Tyskland!
Elle

Sirpa sa...

Hej Git!
Ja, konflikter är aldrig roliga!
Vilken snygging! Killar med snygga kläder...hot hot hot!
Disco, oj, det var länge sen!
Har det bra!
Kram Sirpa

hemma hos lilla mej sa...

Inte är det skoj med konflikter i skolan inte.Vad snygg son du har.snyggt klädd.ad skoj med disco.Ha en mysig kväll vännen Kram Rita ♥

Nattmia sa...

Nonchalans i vad det än gäller gillas ju inte och absolut inte av personal på enskola gentemot en elev.. Då är man inte på rätt plats..

Så stilig sonen är, hoppas han hade kul på discot :-) Hoppas jag kan få på min son en kostym till studenten nästa sommar, han fullkomligt avskyr "fin"kläder, får kanske muta honom med något ;-)

Kram Mia

Smultron på ett strå sa...

Inte kul när det blir strul och man inte blir vettigt bemött... Det krävs ju så lite, hur kan det vara så svårt??? Vad fin din son är, härligt med discoförväntningar, hoppas han hade roligt!//kram maria