torsdag 16 september 2010

Han e hemma!


Jag har varit så himla sugen på en ny matta i hallen o idag köpte jag en som vi spanat in tidigare.
Den var grymt dyr, 129 kr på City Gross ;)
Man ska inte underskatta de stora matkedjornas utbud..



Det blev även en ny matta utanför ytterdörren, denna var lite häftig tyckte jag..denna modell kostade hela 39 kr.
Nu ska vi bara köpa ny färg till trätrappan som den ligger på, men detta är typ en sån sak man(jag) kan dra ut på i evigheter när det i själva verket endast tar 2 timmar att göra.
Lat, latare, Git
Väskor i hallen betyder endast 1 sak..
blivande maken har kommit hem!!
Det betyder ligga sked i natt..mys!

Nu ska vi åka o förtidsrösta så vi slipper köa på söndag.

Ha en skön kväll alla fina.

7 kommentarer:

Elle sa...

Gillar din dörrmatta, men här skulle ju inte den som står på den fatta VAD som står på den!

Ha en mysig kväll!
Kram Elle

hemma hos lilla mej sa...

Vilken snygg matta.Den gillade jag bara så himla snygg.vad skönt att maken har kommit hem.Önskar dej en skön torsdag rara du Kram Rita ♥

Camilla sa...

Åh vilken snygg matta! En sådan vill jag ha till köket! Kanske skulle passa på, för den va ju inte så farligt dyr:) Kram

Black Iris sa...

Finfina mattor men jag blir mest avundsjuk på att ligga sked.
Min "gubbe" är på konferens i Norrköping så här blir det till att ligga med sked med lille Knutte.

Kram
aidi

Sirpa sa...

Uuu, nu påminde du mig, just dörrmatta ska ska...
Din är ju jättefin!
Har en mysig fredag!
Kram Sirpa

Nattmia sa...

Gud så mycket pengar du har spenderat på mattor.. Blir till att äta bröd och vatten ett tag kan jag tänka ;-)
Perfekt när man hittar snygga saker till ett bra pris :-)

Njut av varandra och av helgen..

Kram Mia

Livet på Berget sa...

Oj vilka godingar till kanonpris, uppfriskande!!! Skönt att han e hemma!!
Ha en trevlig helg!
Kram
Sara