fredag 3 september 2010

Dotterns rum o lite andra bilder.





Idag blir det bilder från dotterns ny-städade rum.
Denna lilla individ är inte en vän av ordning o reda precis så det händer att jag och/eller blivande maken ger en hjälpande hand..detta mest för att vi inte står ut med skiten!

Nåväl, just nu är det rent o snyggt.
(Gumman lilla..försök..försök!)

'
Dottern ville inte ha sitt sminkbord längre o ingen blev gladare än jag!
Jag gjorde en byteshandel mot mitt runda bord istället o bägge parter blev nöjda....kanske..hon har ej sett resultatet ännu! :)

Visst är det sött!!

"OJ!" tänker ni.. "Spelar hon gitarr?"
Haha..vad tror ni!? Det är givetvis blivande maken som gör det, själv är jag totalt talang-lös o då överdriver jag inte ens.
Jag är bra på-.......................................hmmmm
Blivande maken är bra på- MASSOR!


Bilder tagna från hallen däruppe.
Hela huset går i denna färgskala förutom källaren (visade bild förra veckan)
Vi målade ju om hallen däruppe i en krämig beige/oliv kulör, är väldigt nöjd!

Nu ska jag lägga mig en stund igen, är hemma från jobb eftersom jag helt plötsligt sent igår blev skit-sjuk igen o har haft feber hela natten :(((
Ja, det ÄR synd om mig! ;)

Ha en skön fredag alla fina!




10 kommentarer:

Sirpa sa...

Hej gumman!
Vad fint rum hon har och fina möbler!
Talanglös - mmm, det är jag också, nåt man kanske kan men jag beundrar folk som kan sjunga eller spela nån instrument.
Attans, inte roligt med feber!! :(
Låt de andra passa dig nu och tar det mycket lungt!
Lökmjölk kanske:)
Mysig fredag!
Kram Sirpa

NataljaOblonskaja sa...

Snyggt rum!
Har två döttrar men ingen av dem är speciellt ordningsam. Därav blir det aldrig några bilder att visa därifrån:)
Däremot sonen gillar att städa!!, kanske blev det någon mixup med generna?? Blev lite orolig när han alltid ville låna sina systrars klänningar som liten, men nu föredrar han byxor:))
Sminkbordet var skitsnyggt, tur att hon ville byta.
Och, JAG tycker synd om dig.

Krya på dig!
Camilla

NataljaOblonskaja sa...

Hon är tolv!! Det är nu det börjar, humöret alltså.
Den äldsta är 21 och har precis lugnat ner sig. Skulle ha skaffat dem lite tätare:))

Tina sa...

Hej vännen!!
Hoppas du & familjen mår bra!!
WOW!!! Vilket dröm rum hos har!!!! Där hade jag inte mått dåligt av att bo kan jag säga =)

Ha en underbar helg fina du!
Varm kram din vän Tina

Nattmia sa...

Det där med dotter och inte vän av ordning känner jag igen.. Min dotter hinner knappt in i sitt städade rum innan det ser ut som ett bombnedslag..
Vilket sött litet bord, ett typ sånt är jag ute efter till två av tjejerna här hemma..

Hoppas du mår bättre nu ikväll..

Kram Mia

Jessica sa...

Hej Git,
Fick mig några goda skratt, vilken fin blogg du har och vilken härlig humor!
Ert kök är ju bara waow, så snyggt!
Hm barnrum och ordning är riktiga motsats-ord...

Krya på dig nu, för nu är det ju helg!
Kram
Jessica

Elle sa...

Det gäller att ta bilder innan de hinner stöka ner igen. Mina barn är väl inte bättre de...*suck*

EN sak är du bra på!
Att skriva inlägg! Får mig ofta ett gott skratt hos dig! ;D
Vi har väl samma sjuka humor har jag en känsla av!

Och...ååååååååå vad det är syyyynd om dig!!!
Krya på dig!
Kram Elle

Elle sa...

Kan se dig framför mig...
på leklandet, med munskydd, handskar och sprayflaskan i högsta hugg!! *fniss*

Sirpa sa...

Hej gumman!
Hoppas du mår bättre! Din "blandning" lät gott -panodil:)
Har det mysigt!
Kram Sirpa

Anonym sa...

Här hemma hos oss brukar vi säga Mag-sjuk ;)

Så fint ni har hemma..avis!