söndag 1 augusti 2010


Min sommar skulle delvis gå ut på att äta lite nyttigare o kanske gå ner några hekto. (naiv..jag?!)
 Detta har blivit lite försenat eftersom vissa (bla jag) ständigt vinner gigantiska choklad på alla tivoli så fort vi bara går in i området, vem kan låta bli att trycka i sig några Center-bitar till kvälls-vinet/kaffet liksom???
Jag går härmed ut med en officiell önskan om ett löpband..
Nu täker alla: "Men herregud människa, gå ut o promenera!!"
Nja, jag har liksom prövat den där varianten men se då ska barn o karlen med o det ska snackas, pekas, visas,  stannas o berättas saker hela tiden..
 När jag Powerwalkar så går det undan satan o jag VILL INTE stanna hela tiden o inte skälla på barnen för att de ska visa en konstig myra el dylikt heller.
Löpband heter lösningen...

Som tröst för min lite fluffiga bakdel så kan jag tipsa om att lyssna på Sean Banan´s låt "Skaka Rumpa"
HAN vet hur en RIKTIG kvinna ska se ut ;)
Annars om man är på det mer böliga planet så lyssna på Olivia Newton John "Hopelessly devoted to you" (länken) Åhhh så sorglig o söt den är!!


Glöm inte kolla in filmen "Cloverfield" på tv ikväll kl 23.00, annorlunda men bra!! Vilken kanal?? Herreguuuud, NÅT får ni väl göra själva! ;)

Kraaaam

3 kommentarer:

Vitt för själen sa...

Haha du är för skön!
Ja visst 17 är "skaka roooompa" bra..den älskar ungarna o maken med, för jag tror han tänker på min rumpa- den passar in i låten om vi säger så!!

Ja när man är ute o går, o hoppas bränna lite fläsk, vill man INTE ha med barnen..som du säger, de ska stanna heeeela tiden!

Må så gott :) /Sophia

Sirpa sa...

Hej Git!
Du är bara så söt, älskar hur du skriver!
Å tack, vad skönt att höra att nån annan äter också choklad! Jag mumsar i mig Marabous mjölk!
Löpband, inte dum ide:) Jag får väl gå och springa med barnvang, har kanska ofta Anabelle här.
Har en trevlig måndag!
Kram Sirpa

Annbritt Schmützer sa...

Men ta med ungarna vetja..Dom kan jaga dig med blåslampa om du ber dom snällt!

kram kram