måndag 2 augusti 2010

Intressant inlägg!! (not)

Mina barn har mer eller mindre slutat äta frukost.
Varje morgon tar jag fram en liten Buffe´på köksbänken så att de kan ta vad de vill ha, varje morgon går de dit o gnäller: "Jag e inte hungrig"
Ska prova att inte ställa fram något alls, då blir det väl liv i luckan!



Idag har jag varit på skit-dåligt humör..nu undrar ni varför o anledningen är INGEN.
Jag har verkligen ingen aning om varför jag kände för att styckmörda allt levande idag inklusive mig själv.
Nu känns det ngt bättre o jag hoppas det håller i sig för imorgon ska vi köra till Stockholm.
Kan bli ngt besvärligt att sitta tillsammans i  bilen 6-7 timmar om jag nu har styckar-humör, kan nästan garantera att jag får sitta ifred  ;)

Vi har äntligen målat om lite härhemma men ska fortsätta till helgen, har även köpt 2 nya stora tavlor som ska upp.
Före o efter-bilder kommer!

Ha en skön vecka så hörs vi när jag återvänt från huvudstaden!

Kram

10 kommentarer:

Sirpa sa...

Hej Git!
Vad roligt att du mår bättre...för de andras skull som ska sitta i samma bil med dig:)
Jag tror att alla har sånna dagar ibland!
Vilka härliga blommor!
Har det så bra i Stockholm!
Kram Sirpa

Elle sa...

Man kan inte alltid ha bra humör. Är väl likadan själv. Att ha barnen hemma under lovet innebär en del förändringar. Hos oss fungerar det väl ungefär likadant. Var och en äter vartefter de kliver upp och sen är hungriga. Äldste sonen står sen vid kylen i timtakt och tuggar.
Jag är nästan glad när skolan börjar igen, äntligen rutiner!!

Det är ju bara fyra veckor kvar...
*ler krampaktigt*

Ha en skön tur till huvudstaden, det blir nog trevligt ska du se!
Kram Elle

Livet på Berget sa...

Kul att åka till Stockholm! När jag är på styckarhumör så kallas det PMS, inträffar som bekant varje månad och familjen duckar och stryker efter väggarna. Så kan de va men det går ju över tack och lov. Kul att se hur det blev när ni målat.
Ha en trevlig tur!
Kram
/Sara

sylvia sa...

god morgen til deg,
sånn er silje å .men hun elsker salat til frokost,så det er kjekt da,å egg er topp.
håper humør er masse beder,noen ganger er det bare såmm.kaller det hormoner jeg..ler..
ønsker deg en flott dag og hyggelig reise til storbyen.
klem fra sylvia

Huset vid ån sa...

Det där med frukost är inte lätt, jag har samma problem med min lilla dotter i huset. Hon är aldrig hungrig på morgonen. helst ska det gå tre timmar och sen kan hon tänka sig att äta en rejäl middag istället! Fniss....Dom små liven....Fniss!

Hoppas att du haft en trevlig resa till huvudstaden! SommarKramar Therese

Farmor Agge sa...

Hoppas du har det bra i Stockholm!!!!Kramiz...:)

Tina sa...

Hej du underbara!!!
Åh , jag känner igen de där dagarna... usch & fy för dem.. den enda trösten är att det är en ny dag imorron.
Hoppas du är på bättre humör när ni beger er till Storstaden & att ni får en underbar vistelse där.
Må gott & va rädd om dig!
Kram Tina som tyvärr varit en urursel nät vän nu i sommar, men hoppas du kan förlåta mig & att det blir nog bättre nu när vardagen är på intåg

Sjabbig men chic sa...

Ja men så kan det vara ibland och man begriper inte vad som har utlöst det. Hoppas att bilturen gick bra och att du kände dig lugn;)

Kram Lisa

Black Iris sa...

När jag är på styckar-humör får jag verkligen inte vara ifred varken på jobbet eller hemma. Det finns alltid någon som vill testa gränserna och reta upp mig ännu mer.
Hoppas i alla fall att du får en fin resa.

Kram Maidi

Smultron på ett strå sa...

Hmm, jag har också varit på morr-humör idag, men det beror nog mest på att jag vill köpa en valp till men det vill inte maken (anledning - vi får inte plats i bilen, löjligt, vi har varsin kombi!). Vilken himla lyx dina barn har som får frukostbuffé framdukad. Kan jag komma och bo hos dej???//kram maria