tisdag 13 juli 2010

WTF!

Arg-listan:

  • Bloggen krånglar..
  • ComHem krånglar..(inne på vår 3:e trådlösa router men problemet ligger hos C-H) år snart psykbryt.
  • Metrologer eller vad det heter..ja väder-folket alltså. Har de yrket mer som en hobby vid sidan av sina "riktiga" yrken med hemma-byggda radars/väderstationer? Igår och idag har de varnat hit o dit att ett KRAFTIGT åskväder är på väg som skulle vara HELA em o kvällen. Jag satte undan blommor, band fast, tog bort segeltaket, drog ut sladdar mm.. När vi kom hem efter några ärenden(utan ngn åska) så kollade jag på nätet igen, då hade de tagit bort varningen o hela skåne var grönt? OM de nu inte kan se på sina hightech apparater var ett futtigt moln ska gå så kanske vi ska sluta GISSA!? Tycker att de ska gå upp till 100 % på sina "riktiga" jobb o sluta leka odugliga väder-siare!
  • Leksaker som går sönder efter 10 min trots försiktig användning. Åka o byta imorgon..suck.
  • Att blivande maken o dottern fattas mig, kom hem..I miss u sooooooooooo!
  • Att min våg driver med mig, jag vägrar tro vad den visade idag..bara nonchalerar hela händelsen..

Sur sur sur..ska tröstäta en chokladkaka o ta ett glas vin.

1 kommentar:

Nattmia sa...

Lugn och fin nu.. In med lite positiv energi :-)

Kram Mia