torsdag 22 juli 2010

Vatten???


Imorse när jag stapplade ut på trädäcket så fick jag en smärre chock..det var vått??
Tankarna flög genom huvudet..var slangen sönder? Hade ngn haft vattenkrig under natten?? Gick mitt vatten?? Kom på att jag inte är gravid ens så slutsatsen blev att det hade kommit från himmelen, tror det kallas REGN!
Vi har haft öken-torka i månader och jag funderade ett tag starkt på att plantera kaktusar o palmer.
Nu tror ni klart att regnet dämpade hettan vi haft i veckovis..OooooohhNoooooo!!
Nu är inte bara hett, nu är det hett OCH fuktigt bara.
Vi är lika klibbiga som klistermärken.


Trots regntunga moln så kommer vi att dra till bassängerna idag.
Fördelen är att det finns inget folk att trängas med, man behöver inte smörja in sig, kan sitta o läsa utan att brottas med parasollen, vattnet är varmare (ja jag vet att det inte är det men jag TROR det o det är huvudsaken)


Klibbiga kramar från mig!


Inga kommentarer: