fredag 16 juli 2010

Stackars my love!


Inatt rådde viss förvirring, blivande maken snarkade (vilket sällan händer).
När jag påpekade detta o att han kanske skulle vända på sig så stirrade han tomt på mig en stund och la sig sedan med huvudet vid fotändan?! :)
Stackars hjärtat var förvirrad av feber..

Feber i denna värmen e inget kul..


Igår när jag läste Jeanne Dar´c Living så fick jag en pysselattack..

givetvis blev det några kransar, i denna vinlåda har jag inget vin...

här har jag alla sorters band o spets.
Ordning o reda :/

"S" som i sommar eller sill eller soffa..same same..

Nu sa jag svettas vidare o serva maken med panodil!

7 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Guu vad hemskt med feber i denna värme, jag menar det känns ju som man har feber hela tiden utan att vara sjuk. Hoppas blivande maken kryat på sig.

Vacker bokstav, jag har sex S i min familj=)

Ha en trevlig helg!
Kram,
Regina

Sjabbig men chic sa...

Stackars, stackars maken! jag har också feber men det är inte typ 40 grader varmt ute. Hoppas att han kryar på sig riktigt snart. Han måste bestämt kylas ner. Lägg ett blött iskallt lakan över honom. Antingen så blir han sjukare (kan vara så) eller så hoppar han en meter av chocken över kylan (kan bli så också) ELLER så blir han tvärfrisk. Om han undrar vad du håller på med så får du väl tålmodigt förklara att vart skulle vetenskapen ha varit idag om man inte testat lite olika grejor.

Kram och lycka till
Lisa
Förresten kanonfint S

Elle sa...

Fler som är sjuka i värmen...
Krya på er!!!
Kram Elle

Farmor Agge sa...

Stackare och vara sjuk i denna värmen!!!:( Hoppas han blir bättre snart....Ha en skön lördag! kramiz..

Helen sa...

Stackars din man som är sjuk i värmen, roligare kan man ha. Vilken fin vinlåda och innehållet gick inte heller av för hackor.
Kram/Helen

Smultron på ett strå sa...

Hua mej att ha feber när det är såhär varmt! Önskar krya på dej till maken och skön lördagkväll till dej//kram maria

Livet på Berget sa...

Usch så trist att han fått feber å en man med feber är ju halvdöd ..... Härligt med en pysselattack, de kommer lite sällan under sommaren.
Ha de gott!
Kram
/Sara