fredag 23 juli 2010

Shopping!




Dottern har varit galet shopping-sugen hela veckan.
IDAG är det dags!
Hon o jag ska besöka dessa affärer, min uppgift är att ha plånboken redo men även att vara smakråd (vilket brukar resultera i att vi blir lite ovänner..den vackra tjejen förstår inte att hon passar i precis ALLT)
Sen ska det fikas, det hör till antingen vi är ovänner eller ej ;)

Det ska även inhandlas skolväskor åt samtliga barn..Svea,Puma o Adidas tror jag det blir o nya gympapåsar såklart. (DYRT!)
Undrar när de ska börja använda ica-påsar som skolväska, de gör mina elever :)

Apoteket är väl ingen modemetropol precis utan mer en påminnelse åt mig att jag måste dit!! (kom ihåg kom ihåg kom ihåg)

Nu ska jag duscha, klä mig, väcka barn, göra frukost, packa pojkarnas kläder, skjutsa dem o sen shoppa hela dagen med dottern, NICE!

Kramen

2 kommentarer:

Maya sa...

Låter som du har en utmärkt plan :P
Här blir en skön och lugn dag! Ingen sol och lite svalare, får se vad man kan förgylla dagen med :)

Maya sa...

Jag har faktiskt gjort så lite som möjligt idag! Lite matlagning har det dock blivet, men det är ju inget ovanligt!
Kommer några paj recept om en stund ...håller på att skriva in dem.
Nu sitter jag här nöjd och belåten med ett glas vin medan tjejerna leker och fixar & donar :)
Så skönt!