måndag 19 juli 2010

Present!!






Det finns fördelar med att ha en sambo som reser mkt.
Idag var han i Danmark och hittade då dessa underbara!!
De såldes enbart i 2-pack men det kan jag stå ut med ;)
Det värsta var att han skickade ett mms på en bit av förpackningen medans jag var på stranden med barnen..jag blev sjukt nyfiken o krävde ledtrådar som jag givetvis inte fattade. *ler*.



Ni förstår ju själva att halva kvällen gick åt till att möblera om i vår minimala trädgård.

Ignorera slangen, den o jag är aldrig kompisar..den slingrar sig så att säga..

Förutom de otroligt vackra fågelbaden så gav han mig den finaste av komplimanger när jag var klar o hade tänt upp hela däcket med levande ljus:
"Här är så fint att du hade kunnat skicka in bilder till vilken inredningstidning som helst!"
Ohhh shit my god vad fint sagt, beröm mitt hem o jag avgudar dig! ;)

Kram åt alla!

//Git.


5 kommentarer:

:) sa...

Å! De var fine :) Heldiggris ;)

Annbritt Schmützer sa...

Vilka underbara fågelbad..Ser tunga ut..
Visst platsar du i en flashig inredningstidning,lätt!
Ha de gött

hemma hos lilla mej sa...

Ååååå vilka underbara fågelbad.Bara så maffiga .Dom gillade jag.Snäll Älskling du har......Ha en skön dag gulliga du.Kram Rita

Black Iris sa...

Har alltid förstått att du har en av de bästa männen. Min "gubbe" reser också mycket men inte tusan kommer han hem med så här fina saker. Jag håller också med om det med inredningstidning.

Kram Maidi

catthie sa...

hej
vilka super fina presenter, förstår att du är salig av lycka de är jätte fina.
kram Catthie