tisdag 6 juli 2010

Nu börjar det ordna upp sig!





Morgonen bjöd på mulet o lite kallt, DÅ drog vi till badet.
En varm sommardag så ringlar det bilköer till parkeringen o oftast får man parkera en halvmil därifrån vilket innebär att man måste gå lååångt o friteras i solen under tiden.
MEN idag när det var lite mulet så var det ca 6 bilar på parkeringen, me like!
Solen tittade fram en hel del o visst bättrades brännan på en del, känner mig fräsch o fin.

Lite bilder från badet o familjen.
Blivande maken..mmmums!

Plums.

Pojkarna.

Här ligger jag...äähhh okej då..det e vår äldsta dotter som e 12 år.
Endast ett tränat öga ser skillnad på oss.
Hon e slim-jag e liiiite mer fluffig.
Hon e vacker-jag e liiite mer "sliten"
Hon e ung-jag e liiiite inte så ung :)

Nu ska jag kasta mig handlöst i soffan, att slappa hela dagarna gör mig så trött.

Kram!

4 kommentarer:

Elsa och Helena sa...

Hej! Vilken härlig dag på badet! Inte dumt i denna värme:)

KRAM Helena

Tina sa...

fniss... kan bara säga
Go Girl =)<3<3<3<3<3
Kram Tina
Ps. Fortsätt vara du! Du gör underverk!!!

Sirpa sa...

Hej Git!
Kan tänka mig att ni hade en härlig dag!
Våra döttrar är unga o vackra men de har inte det som vi mammor har ;)
Har det bra!
Kram Sirpa

Livet på Berget sa...

Ja det är märkligt det där, ju mer man slappar desto tröttare blir man. Idag är jag lite trött för vi hade grillfest igår med vin och drinkar. Upp klockan 6 och till jobbet, zzzzzzz, inte lika kul idag!
Ha de gott!
Kram
/Sara