onsdag 7 juli 2010

Funcity..here we come!


Här ligger vi inte på latsidan, varenda ledig sekund ska utnyttjas åt bad, sol o aktiviteter.
Imorgon ska vi asa (släpa) med min mamma till Fun City.
Där finns äventyrsbad, karuseller o allt annat kul för barn.
Jag o mamma ska ska fota, vinka o serva törstiga/hungriga barn.

Snart är det helg o då ska vi (med lite tur, må gudarna vara på vår sida!!!) vara barnlediga!!
Då ska vi bara ha det lugnt o skönt.
Vi funderar på att åka till ngn enslig strand..kan bli najs :)

Ha en skön kväll.

Kram!

4 kommentarer:

Livet på Berget sa...

Hej
Så skönt att vara lite barnlediga en tag. Vi har varit det i snart 2 veckor så nu börjar det räcka tycker jag. Känner mig helt slut, vi har "passat på" som det heter och hittat på en massa skoj så nu längtar jag till lite mer luuuugn och ro man börjar visst bli gammal :).
Ha de gott!
Kram
/Sara

Vitt hus med svarta knutar sa...

Hoppas ni hade en riktigt rolig dag på Fun City, vilket jag inte betvivlar en sekund!! Här sitter jag och jobbar och sliter och bara lääääängtar tills jag kan få liiiite ledigt. Det är tur att jag kan in och läsa lite hos dig för du har bjudit mig på många bubbelskratt...så nu går det lite lättare att jobba.

Ha det allra, allra bäst!!
Kram,
Regina

Ps. försäkra er om att stranden verkligen är ensligt, så vi inte får se er på Youtube sen *hahahaha*

Black Iris sa...

Ta det nu lugnt och skäm bort er på er barnfria helg, och hoppas att du får "känna" dig lugn också.
Asa visste jag vad det var eftersom jag löser korsord, det finns med i nästan alla.

Kram Maidi

Hanna sa...

Halloj i värmen! MÅSTE bara säga att jag ääälskar din blogg, du skriver om allt möjligt på ett underbart sätt. Man kan vara på hur dåligt humör som helst och när man läst ett inlägg så skrattar man så man hickar och tårarna sprutar. Du e bäst!!!
Hoppas solen skiner på er, det gör den på oss i Uppsala, med andra ord så är det hett, hett, hett.
Kramis