fredag 23 juli 2010

En del av shopping-skörden..


Dottern o jag åkte på shopping-tur idag, vi hade jättemys!

Tänk att jag ammade detta barn för 11 år sedan, nu går vi o diskuterar klädmärken, märkliga människor o bästa hårprodukterna.
Hon är en härlig tjej med otroligt mycket självdistans o humor, att få spendera egentid med henne idag var underbart!
Tack gumman <3

En del av skörden, här hoppar en fjortis in i bilden..moget älskling, verkligen :)


Jag hittade höst-stövlar på Din Sko, nu ska jag gå med dem härhemma o se ifall jag ska behålla dem. (glömde vända bilden, störigt eller hur??)

Trosor från Gina, suuuupersköna!!! (har flera par av dessa)
Tights från NewYorker 139 kr.
Linne-tunika Gina (rea) 49 kr.



Linne-tunikafrån Gina (rea) 49 kr.
Gympapåse från Stadium med ett ytterfack för skor (smart!) 49 kr.



Adidas-ställ barn från Stadium 199 kr (rea)
Hood barn från Cubus 89 kr (rea)


Boxer från Cubus 24,50/st (rea)

Dottern handlade massa annat fint men det försvann så fort vi kom innanför dörrarna :)
Idag har vi haft blivande makens bästa vän här, imorgon ska han hit igen för då ska han tatueras.
De är så fina o roliga tillsammans, helt klart mina favvo-killar! :)


Nu ska jag drick vin, äta godis o kolla på den härliga klassikern "Alien" på Tv 6.
Ha en fin kväll!

6 kommentarer:

Smultron på ett strå sa...

Oj vad ni har handlat, ni har verkligen legat i!!! Visst är det kul när man får tillbringa lite annan tid med sina barn, ett och ett!//kram maria

Luiza sa...

Fina saker ni hittade! Till fina priser dessutom =)!

Ha en mysig film kväll. Det ska vi också ha!
Kram/
Luiza

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det där kallar jag shopping!!! Mycket fint och till bra pris! Här har vi haft "normal" sommartemperatur i dag. Det kändes så kallt så jag tog ett varmt bad och ett glas vin ikväll. Nu kommer vi nog inte att få känna oss som klibbiga klistermärken på ett bra tag.

Ha en mysig helg!
Kram,
Regina

Black Iris sa...

Passa dig så du inte hamnar i lyxfällan. Nej jag skojar bara!
Sicken härlig tjej du shoppat runt med , det är annat än mitt truliga 14-års barnbarn. Hon har gått med pyjamasbyxor hela dan här uppe i Jämtlandsstugan ända tills det var dags att gå ut på sjön och meta med gubben.

Kram Maidi

Nattmia sa...

Wow vilka fynd ni gjorde..
Egentid med ett barn i taget behöver man ibland..

Kram Mia

Sirpa sa...

Hej Git!
Låter att ni har haft en kanon dag!
Jag fattar vad du menar, amma och nu shoppingrunda. Jag har likadana dagar med min 13 åriga dotter och de dagarna är de bästa! Man njuten om tiden som man får vara tillsammans!
Har det bra!
Kram Sirpa