onsdag 14 juli 2010

En bättre dag idag..

Idag skiner solen o det är lagom varmt än sålänge.
Strax duschen sen iväg på några ärenden bla köpa kräftor som vi ska mumsa på ikväll när dottern anlänt.
Mina barn ÄLSKAR fisk o skaldjur, speciellt kräftor o räkor. Medans andra barn tar med mackor o plättar på utflykter så vill mina ha räkstubbe o sushi :)

Har glömt att visa bilder från vår dag på FunCity i varberg, här kommer några väl utvalda..


Yngsta sonen hittade kompisar direkt!

Mina barn är normalt sett ganska lugna av sig men efter att en kille med utländsk härkomst kallade dottern för "Snygging" så blev det krig inne vid radio-bilarna.
Killen har garanterat Whiplash-skador nu..

Mormor tå-flörtade med trollkarlen, jag intalade henne att hon kan få bättre! ;)

Dagen avslutades med världens ösregn men då var vi ändå på väg hem.



Vissa använder stuprör för att leda vatten, vissa använder en gammal skylt.




Nu väntar duschen.
Hörs sen!

Ha en skön dag!






6 kommentarer:

sylvia sa...

heisan.
se ut som en veldig hyggelig dag,
klem fra sylvia

Sjabbig men chic sa...

Men oj, vad sugen jag blev på kräftor nu! Ser ut som om ni hade en jätterolig dag!

Kram Lisa

emilias gömmor... sa...

Mmmm, jag bara älskar räkor!!!!
Bor du i Hbg? Det är väl Råå bassänger? Vi har varit där på campingen nu i 2 omgångar. Har bott i nästan hela mitt liv i Hbg. Bor nu i Bjuv, då vi hittade vårt underbara hus 2005!

Ha det gott i värmen!/Kram Mimmi

Maggan sa...

http://www.vindsromantik.blogspot.com/
Hej
Du har sällan tråkigt, ser roligheter i det mesta, för jag är likadan. Det komiska är att jag kan skratta åt mej själv... (är det normalt, undrar jag nu)?
Spelar roll...

Önskar dej sköna sommardagar

Kram
/Maggan

Livet på Berget sa...

Skaldjur som är så gott jag förstår dina barn men håller med om att det är ovanligt. Härlig dag ni haft!
Ha de gott i värmen!
Kram
/Sara

Vitt hus med svarta knutar sa...

Kul när barnen vill ha rätter som inte automatiskt kopplas ihop med vad barn gillar. Min äldsta dotter älskade inlagd sill som liten, hon var själv i den lilla skolan där hon gick. Snälla mattanten gjorde lite bara för dotterns skull. Äldsta sonen beställde alltid fisk på restaurang. Söta servitriserna tyckte det var ovanligt, men han (5 år) tyckte det var kul, för då kunde han flirta lite med de söta tjejerna. Hrmm, charmör redan då;-)
Hoppas du får en riktig fin torsdag!
Kram,
Regina