söndag 6 juni 2010

Vem är de till för??



Jag gilla skor med träklack.
Dessa är både coola o vackra, trots det dyra priset så skickade jag efter ett par.
När jag hämtat dem halvsprang jag in för att slita upp förpackningen o låta foten glida i dem.
Men..här var ingenting som kunde "glida" ner i dessa skor..möjligen 7-åringens lilla smala fot men INTE min.
Visserligen har jag aningen breda fötter men va f-n, det finns ingen vuxen person som får ner fötterna i den lilla lilla pytte-skon.
Sanita*-Gör skor som passa vuxna kvinnor tack!!
(*Sanita är tillverkaren)
Idag har jag ingen aning om vad som händer förutom att 8-åringen är på ett j-vla humör.
Igår surade han nästintill hela dagen, på kvällen föreslog jag att vi skulle köpa bindor till honom för hans mens är nog på väg!!


Kram

3 kommentarer:

Luiza sa...

Ja, ibland undrar man... Vilken besvikelse det måste vara för dig...
Jag är oxå en bredfotad sak,och blir många gånger besviken på skor som inte passar, men tur är väl att det finns så mycket att välja på =).

Såg att du skulle ut och resa, låter helt underbart.
Här hemma försöker vi komma överens , och jag försöker med mina valpögon att övertala maken till en solsemester i Grekland. Det ser rätt bra ut, än så länge =).
Vi får se vad det blir i slutändan, han vill nämligen åka till någon av alla Kanarieöar, dock inte Gran Canaria, även om ön är underbar och säkert, skiljer sig inte de andra så mycket från den =).

Ha en underbard dag, trots din tjuriga son....haha.

Kram/
Luiza

hemma hos lilla mej sa...

Vad tråkigt att du inte kunde ha dina fina skor.Man blir ju bara så himlans besviken när det inte passar!!!!Önskar dej en härlig nationaldag vännen Kramar Rita ♥

catthie sa...

åh förstår din frustration - man vill ju kunna ha dom där fina skorna..
allt gott till dig
kram Catthie