måndag 28 juni 2010

Sola!


Idag ska jag trycka i min blekfeta kropp i en bikini, den blev inte våldsamt brun på kanarieöarna precis..speciellt inte baksidan för jag hatar att ligga på mage!
När jag legat på mage så får jag så himla ont i svanken och måste kravla/halvrulla o skjuta upp med ryggen som en katt för att ens komma halvvägs på fötter..Ohhh i´m soooo sexy!
Jag o barnen ska till "bassängerna" en bit härifrån trots
att vi bor precis vid havet men de är liksom trötta på sand o tång. 
 Jag tycker det e najs vid bassängerna eftersom där är träd så man kan sitta i skugga om det blir för varmt.


Vi har planerat att åka till Tivoli i Köpenhamn på Fredag, igår kollade vi vädret..de lovade 27 g eller MER på Fredag.
Ska bli jättekul med 4 uttorkade, svettiga, gnälliga barn..jag liksom längtar jätte-jättemycket!

Ha en skön dag!!

Kraaaaaam

5 kommentarer:

Luiza sa...

Låter hur mysigt som helst att åka till Tivoli i Köpenhamn!
Det får mig att längta lite extra till semestern, om 4 veckor!!!
Vet inte vad det blir,(fortfarande), men det löser sig...
Det pratas om stugor i Dalarna, Åland, eller i Göteborg...hmmm, lyxproblem ;).
Nåja, jag är nöjd , vad det än blir =).

Ha det så kul på fredag, men vi "ses" säkert innan.
Kram/
Luiza

Vitt för själen sa...

Å tänk alla loppisar i Danmark!!!

Precis så gör jag med, när jag legat på mage...hatar det..solar alltid bara framsidan o kör med BUS på baksidan av benen :)

Alltid lika skoj att läsa dina inlägg.. /Sophia

Black Iris sa...

Haha, jag känner mig också supersexig när jag vältrar mig i solstolen men nån bikini har jag inte. Jag tror inte det görs några i min storlek.

Kram Maidi

MiaMaria sa...

Hejsan!

JA nu har solen kommit o förhopningsvis för att stanna:)

Härliga bilder!

HA det så gott i solen!
MiaMaria

Nattmia sa...

Sådär ser jag med ut när jag skal upp från magliggande.. ha ha.. Värsta sälen.. ;-)

Häng en flaska med vätska runt halsen på barnen på fredag ;-)

Kram Mia