tisdag 8 juni 2010

Snart är det slut..


Bara 2 dagar kvar tills sommarlovet och idag blev jag uppringd av en annan skola.
Jag ska dit på intervju imorgon, nu tror ni jag är nervös men varför ska jag vara det??
Den där rektorn är säkert en trevlig sympatisk människa precis som vi, får jag inte jobbet (trots att jag är grymt kvalificerad) så är det ok, de kommer bara att ställa lite frågor o be mig nämna mina "goda" o "dåliga" egenskaper....................

JaJA ok,  jag ÄR nervös då, skitnervös!

 Nu måste jag rota fram ngt snyggt o ungdomligt att  ha på mig imorgon! *panik*

Dottern fyller 12 i helgen (12 ÅR..shit!!!) , det vankas present-inköp o kalas men sen ska det börja packas inför resan..krävs lite planering o struktur att packa till en hel familj.
Jag känner på mig att jag måste komplettera med lite linnen, badskor, droger, åksjukepiller,meditations-musik alt en gummiklubba åt mig till flygresan o annat smått o gott. 



En typisk sommarbild, tvätten SKA torka utomhus på sommaren.
Det var dock lite svårt att få den torr igår med tanke på typ en halvmeter regn, nu är alla växterna misshandlade o tvätten måste tvättas om.
Så kan det gå...

Kram

6 kommentarer:

Charmigt lantligt sa...

Hej hej!

Jaja men nervös är bra att vara =)

Stort lycka till

Kram Sanna

Måd - Himla lantligt i My Precious Home sa...

Lycka till Git!

Håller alla tummar jag har...men det behövs nog inte...

DU FIXAR det galant...

Kramen!

Måddan

Luiza sa...

Lycka till!!!!
Det kommer gå så bra så, ska du se...
Jag håller ju tummarna, precis som du gör för mig =).

Verkar som ni har mycket planering att stå i de närmaste dagarna...

Ha det så bra, vännen.
Kram/
Luiza

Vitt hus med svarta knutar sa...

Spännande med anställningsintervju, det kommer att gå jättebra. Jag håller tummar och tår och skickar en extra tanke till dig imorgon.

Mysigt för er att få åka iväg på semester så här i början av sommarlovet, till värmen och havet. Glöm inte solskyddet!

Kramar,
Regina

hemma hos lilla mej sa...

Lycka till .Det fixar du kanon.Håller alla tummar och tår .Önskar dej en fin kväll vännen Kramar Rita ♥

Helena sa...

Hej Git,

Det kommer säkert att gå jättebra - varmt lycka till!

Vilka härliga bilder nedan på blivande maken och sandkärleken..;-D

Önskar dig en fin sommar!

Helena, The Swenglish Home