fredag 4 juni 2010

Semestern är fixad!


Den 16/6 åker vi till Gran Canaria!!
Jag sprang runt i ett lyckorus..nu ska jag bara intala mig själv att "jag kan flyga fast att jag är SKITRÄDD"
Det tar ju 5 (!!!!!!!!!!!!) timmar dit.. j a g   k o m m e r  a t t  d ö..
Blivande maken har lovat att hälla i mig goda drinkar på planet ;)

Kvällen här har varit ljummen, barnen har lekt vattenkrig o sambon bombade kvarterets barn med vattenballonger innan samtliga kastade sig i vår pool med kläderna på.
Precis sådär ska det vara..barndomen alltså.

Kram!

6 kommentarer:

Susanne sa...

Härligt med en resa och flygresan går säkert bra :o)
Trevlig helg

Kramen

Farmor Agge sa...

Resan fixar du lätt...:)
Ha en skön helg!!Kramiz...

Elle sa...

Jag ser dig nu stå som Lasse åberg..."Jag kan flyga, jag é inte rädd..." *ler*

Det går nog bra! Du kan väl vinka till mig när du flyger förbi!

Hoppas ni har en jätteskön semester!
Kram Elle

sylvia sa...

blir nok en nydelig tur,
flyturen går greit skal du se,
ønsker deg masse gode minner fra turen som kommer snart.
ha en herlig helg,
klem fra sylvia

Livet på Berget sa...

Hej
Vad roligt med Gran Canaria, där är det fint! Låter som ni har kul där nere i södern:).
Ha en trevlig lördag!
Kram
/Sara

Helen sa...

Hej!
Vad härligt med en utlandssemester. Försök att inte oroa dig för flygresan, du får tänka på mig istället. Jag älskar att flyga, tycker det är spännande, lyxigt och helt underbart. Ju längre resa ju bättre om det inte vore för att man får ont i benen. Ha en fin helg.
Kram/Helen