fredag 11 juni 2010

Min T äger!


Idag köpte blivande maken (T) en dator åt mig.
Min gamla har börjat krångla lite o troligtvis ville han pigga upp mig lite oxå.
Den är liten, behändig  snabb o jättevackert puderrosa!
Tror jag är förälskad i den...*lägger kinden emot skärmen o viskar -I love u..*

Tack honey!


Här ser ni en glimt av mina fina ringar som jag oxå fått av sambon, ja jag vet att jag har tjocka fingrar!! (det är nu ni lutar er fram, kikar extra mycket o utbrister åhh herregud vilka fetto-fingrar! ;)
Vi har värk i vår släkt o då får man sådär feeeeta fingrar av värken.
Jo det går att skriva med dem på de pyttesmå tangenterna ändå..hyffsat iaf..men skit i det för datorn är såååå söt!
:)

Kramen till alla!

4 kommentarer:

catthie sa...

Hej vännen
vackra ringar på toppen fingrar...
tack för dina ord hos mig, jag ska jobba i Handels/gymn.särklass. Det ska bli så trevligt och jag gillar att möta nya människor..lycka till med ditt nya jobb det blir säkerligen toppen ska du se.

ha en toppen helg
kram Catthie

hemma hos lilla mej sa...

Vilken sötnos du fått av din Älskling .Den var sockersöt.Vad fina naglar och ringar du har.Önskar dej en skööön helg gulliga du.Kramar Rita ♥

Charmigt lantligt sa...

Gokväll =)

Äh vadå, jätte vackra ringar och fina naglar och dator också =)

Trevlig kväll

Kram Sanna

Annbritt Schmützer sa...

Meeen en sån vill ju jag oxå ha...

Jämfört med mina trasiga händer är dina underbara!

ha en skön helg
annbritt