fredag 25 juni 2010

LÅNGT inlägg m semesterbilder!




Lite bilder från Kanarieöarna-semestern!


Sambon startar med att bryta regler utanför flygplatsen, kolla skylten brevid honom..haha..


Framme, fast detta är dagen efter..dotterna har de flesta bilderna på sin kamera men de kanske kommer senare..

Utsikten från rummet, sååå fint!


Bilder på blötdjuren, sonen längst fram brände sig illa som vanligt trots 2 olika HÖGA solskydd.
Han får bada med bävernylon-overall och sombrero nästa sommar helt enkelt.


Lokalbefolkningen jobbade hårt.
Lovar att aldrig mer gnälla över mitt jobb..nåja..lova är kanske liiite starkt ord men jag slipper ju iaf bära palmblad *ler*


Lunch.


Lite fjäsk från Fritidsresor eftersom vi fick vänta på vårat rum lite längre än de andra.
Fjäsket står just nu i kylen..najs!

Vem bodde längst uppför denna backen??
Jo vi såklart, vi peppade varandra att det är bra träning men då hade vi oxå glömt hur ONT och tråkigt träning är!


Lunch..igen..


Fikapaus..man blir ju så trött att ta sig från baren till..ja nästa bar!


Vissa åt lite mindre till frukost..

..medans andra ha-galna åt desto mer..usch fyyy vad osmakligt..
HUR kan man äta allt det där fettiga o onyttiga till frukost frågar jag mig!? 
 Ja svaret är enkelt: För det var skitgott! :)

Men gud..hur mycket åt o drack jag egentligen?

Äntligen lite motion!
Vi gick till bussen..shopping på G.
Varför kör busschaufförerna i utlandet som om de snott bussen??

Heta dagar o typ lika heta nätter..

Försökte lura i ungarna att jag hade hyrt bil.
Denna stod mitt i öknen o var helt skruttig, de genomskådade mig direkt..kan bero på att den som skrattar mest åt mina skämt är jag själv.
Ja jag är nördig..
:)


Det var allt för denna gång, kommer säkert kompletterande bilder på mig när jag bölar på flyget mm..

Nu ska jag kasta mig handlöst i säng, ska ha gäster imorgon.

Ha en underbar midsommar alla fina!

Kram


5 kommentarer:

Nattmia sa...

Verkar som ni har haft en härlig resa..

Ha nu en minst lika härlig midsommar..

Kram Mia

Elle sa...

Snacka om närigsrik kost! *blink*

Ser fram emot bilderna från flyget...*fniss*

Ha en skön midsommar!!
Kram Elle

Farmor Agge sa...

Åh vilka sköna bilder!!!:)
Ser ut som ni haft det bra. Ha en skön midsommar!!!Kramiz...

Flittige hender sa...

Sommeren er herlig...så flott tur dere har hatt :0)

Sjabbig men chic sa...

Åh,det ser underbart härligt och gott ut!;) Har en liten live-hälsning inne hos mig;)

Kram Lisa