lördag 12 juni 2010

Krångel!


Min söta ny dator vill inte vända bilderna o jag vill inte gnälla på maken om det just nu eftersom han sitter o spelar gitarr så fint för mig.
OM jag hade sagt ngt så hade han sagt" -Oj, ge mig datorn så ska jag fixa det o installera det o det o det åt dig"
Neee han kan gott få lite fritid han oxå..

Inatt när vi skulle göra de obligatoriska nattmackorna o ta med i sängen så började maken härma vår granne.
Jag skrattade så tårarna sprutade!
Denna granne går VÄLDIGT konstigt och brukar trycka ner sin inte så smidiga kropp i tights o en kort kort topp.
Valkar o kamel-tå är ett faktum!!
Kanske kan ni se sambon framför er när han drar upp boxershortsen otrevligt mycket o hasar sig fram med ena foten inåtvänd..hhaahhhaha

Denna blomma fick jag på jobb..
Jag har kastat den nu för alla tittade på den o gjorde konstiga grimaser följt av ett hysteriskt fnitter!?
Hur menar de då..?
;)

Nu ska vi handla inför dotterns 12-års kalas imorgon, grattis i förskott hjärtat!!!

Ha en underbar dag alla.

Kram

3 kommentarer:

Sari sa...

Hejsan!!
Ja, det ska bli såå skönt med sommarlov! En arbetsdag återstår...
Så skönt det låter med gran Canaria! Vi har ingenting bokat till sommaren. Jo, i början av juli gifter sig sambons syster. Det är det enda som vi hittills har inbokat i almanackan. Jag tycker att det är väldigt skönt att bara vara hemma, men sedan efter några veckor börjar det krypa i kroppen. Då vill jag iväg någonstans. Vi får väl se vad det kan bli.
Grattis till 12-åringen och trevlig resa!!
Kram Sari

Luiza sa...

Vilken aaaasläcker dator du fått!!!!
Vill haaa!!!Och vilka naglar! Vill också ha , nuuu...
Ska fixa innan semestern.
Men du , inte är de väl tjocka, dina fingrar. Inte ett dugg. Då har du inte sett mina prinskorvar, haha.

Du är så jäkla rolig, jag skrattade tillräckligt högt för att min man skulle fråga vad det var jag garvade åt....
Din blomma och fingrarna.
sen blev det lite allvar också, när jag , på ett smart sätt, sa att du hade fått den där fina datorn ;).

Ha nu en god natt!
Kram/
Luiza

Annbritt Schmützer sa...

Hoppas du inte får hotbrev nu som jag fått av norabor som tycker jag bara skriver skit när jag berättar sanningen.Fast mitt är inte lika roligt!

Ha en skön söndag

kram