söndag 13 juni 2010

I´m free!!


Sambon o barnen har åkt o fiskat en stund.
Jag stannade hemma, ENSAM!
Först fick jag enorm ångest men sen värmde jag upp några av sambons nybakade vaniljsnäckor..sjuuukt gott o lite ångest-dämpande :)
Kanske ska jag börja rota fram resväskorna o småpacka lite eller så kanske jag bara ligger i soffan o sprallar med tårna.

VAD gör NI när ni är ensamma hemma en stund??

Dessa sötnosar hittade vi på ÖB för ca 10 kr/st.

Denna form/fat hittade vi på city gross, 39 kr.
Love zink.

För övrigt har det varit en bra dag.
Dottern fyller 12 år idag så vi har haft kalas.
12 ÅR, helt otroligt..inte längesen hon var en liten knubbis som ville upp i min famn hela tiden, inte längesen hon kallade hundar för "fyn" o svanar för "fjan".
Min lilla söta knubbis har blommat ut till en lång och väldigt vacker ungdom.
Att hon sen har humor gör ju inte saken sämre.
Älskar dig hjärtat o grattis än en gång!

Kram alla därute!

5 kommentarer:

Black Iris sa...

Men visst är det väl underbart att vara för sig själv ibland.
Tonårstjejerna är hos sin pappa över natten och "gubben" har fullt upp med fotbolls-TV så jag är också allena just nu men jag njuter och har ändå inga bullar att mumsa på.

Kram på dig
Maidi

Tina sa...

Hej där.
Grattis till dottern på hennes stora dag!!!
Ja, tiden den går inte längre utan den RUSAR!!!!

Jag är ensam hemma hela kvällen & natten..snyft... men jag ska gå & ta mig en varm dusch & sen en bra bok eller film innan jag kryper ner i sängen.

Hoppas du finner på nått roligt att göra.. det där med snäckorna lät mycket bra tycker jag ;-)
Varm kram Tina

Vitt hus med svarta knutar sa...

Grattis till stora tjejen! När jag är ensam hemma vilket sker väldigt sällan, om jag inte arbetar hemma förstås. Men de gånger jag får vara hemma själv och är "ledig", pysslar jag, läser en bok, njuter av tystnaden eller spelar stereo på högsta volym, det beror på vilken stressnivå jag ligger på.

Vad fynd du har gjort. City gross har vi inte här. Såg någon annan som handlat någon fin grej där, verkar vara en bra affär för goa fynd.

Ha en fin vecka!
Kram,
Regina

Elsa och Helena sa...

Hej! Vilka söta små formar du fyndade! När jag är ensam så läser och myser jag i största allmänhet:) No problems:)

KRAM Helena

Caroline sa...

Jag bor själv så jag har väldigt mycket "egentid". Men när jag inte har massa disk och sånt att ta hand om så blir det en hel del tv, internet och tidningar! Pilla på balkongen är trevligt också! Sådana formar vill jag ju ha, men tycker dom är så dyra alltid. Får ta mig till öb någon dag och se om dom finns här också! Kram Carro