onsdag 23 juni 2010

Hemma igen!!


Borta bra men hemma..ja ni fattar.

Jag kan inte fatta att vi varit på Kanarieöarna en hel vecka, fast det känns i kroppen vill jag lova!
Kanske är det min lugnande pilla som sitter i än, kanske är det för att jag sovit sååå himla kass hela veckan, den otroliga hettan därnere, stressen över att flyga o förvåningen över att vi överlevde denna tortyr eller eventuell abstinens efter drinkar dagarna i ändå?? ;)

Hur som helst så återkommer jag imorgon med ett lååångt inlägg o bilder.
Jag är så trött..måste..sova..zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Kramkram

Ps.Jja jag grät när vi flög..fast bara på vägen dit o lite liiite på vägen hem, tycker dock att killen framför mig kunde fnissat mer diskret när jag väste till blivande maken " VI KOMMER ATT DÖ!" 
Så himla okänsligt.. ;)








7 kommentarer:

Luiza sa...

Välkommen hem min vän.
Jag hoppas att ni hade en underbar resa, i det stora hela.
Och vilken tur att ni överlevde, hehe.
Har saknat dig, då du brukar få mig att le eller t om skratta, dp jag läser dina inlägg...
Ser fram emot dina semesterbilder och önskar en underbar midsommar.

Kram/
Luiza

Elle sa...

*gapskratt*
Kul att du är tillbaka och muntrar upp mig på tidiga morgonen, finns ju värre sätt att vakna på! *ler
Ser fram emot nästa inlägg!

Välkommen hem!
Kram Elle

Farmor Agge sa...

Väkommen hem!!!!:)
Ha en skön dag!!!Kramiz :)

Annbritt Schmützer sa...

Ha en underbar midsommar!!!

kram kram

Tina sa...

Hej vännen.
Välkommen hem & hoppas du fått sova gott i din säng inatt!! Håller med dig.. Borta bra men hemma BÄST!!!

Önskar dig en underbar midsommarhelg.
Varm kram Tina

Vitt hus med svarta knutar sa...

Välkommen hem!
Hoppas du har vaknat?! Kan inte vara roligt att ha sovit kasst i en vecka och genomlidigt två flygresor, en dit och en hem...förstår om du sovit läääänge när du nu äntligen kommit hem;-)

Jag tror ändå att ni haft en underbar vecka med sol och värme, bad och goda paraplydrinkar...blir säkert avis när jag ser bilderna...

Önskar dig nu en riktigt glad och trevlig midsommarhelg!
Kram,
Regina

PS: du har varit saknad

Smultron på ett strå sa...

Välkommen hem och ha en riktigt trevlig midsommar!//kram maria