söndag 6 juni 2010

Det blev en BRA dag idag!


Detta är min favvo-bild, inte enbart för att det är blivand maken på bilden utan för att den är behagligt suddig med fint glitter på havet och att man ser konturerna på denna vackra varelse..mmmmums!

Dottern bekräftar vår kärlek till varandra med detta enkla fina, härligt!




Shopping!
Vi "råkade" slinka inom en Gina Tricot idag.
Jag o stora dottern på snart 12 år gillar Gina så det kan ha varit planerat..man vet aldrig så noga ;)
Jag köpte mini-tights..fast de heter cykelbyxor men det vägrar jag inse för det är sååå 80-tal!
Dessa tänker jag ha under kortare klänningar/tunikor i sommar, det var många år/kilo sedan man strosade runt med rumpan bar (bar o bar..med string menade jag då..) utan bekymmer när kjolen flög upp!

Kram!


10 kommentarer:

Uttan sa...

Fin bild på älsklingen.

Så smarta mini-tights du hittat perfekt under kjolen då behöver man inte vara rädd att visa för mycket ;)
Bra tips.

Kram!

På landet vid havet sa...

Vilka härliga sommarbiler!

Gillar också Gina, man hittar alltid något fint! ;)

Trevlig kväll!
Kram Mia

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vacker bild, otroligt stämningsfull!

Söta tights! Får nog ta en vända till Gina, det var länge sen. Nu är man ju så sugen på sommarkläder efter en sån här underbar helg.

Kram,
Regina

catthie sa...

hej vännen
skoj med shopping :O) vi gillar också Gina....
ha en trevlig kväll
kram Catthie

Tina sa...

Hej underbara Git!!
Fniss... ja, det va några ( ganska många för min del =) kg sedan man sprang runt & luftade rumpan =))

Önskar er en underbar Vecka!!!
Tycker din favorit bild är underbar!!

Varm kram Tina

Black Iris sa...

Hej på dej!!!

Tack så himla mycket för den jättesöta handduken.
Mina tjejer som bor hos oss gillar också Gina Tricot. Det står det på nästan alla deras kläder.

Kram Maidi

Nattmia sa...

Suddiga bilder kan ju oxå vara vackra bilder :-)

Gina Tricot är en favvobutik för mig med, synd bara att vi har 9 mil till närmsta :-(

Kram Mia

Luiza sa...

Ja, visst var det några år sen, som man kunde visa både ben och stjärt, hahaha....
Det går inte nu...=(

Vackra bilder, Git.
Jag älskar dina nya "oplanerade" klädval...hihi.
Och den svarta klänningen... en liknande sån kan jag tänka mig att ha efter stranden...

Jag shoppade också loss igår, men det blev linnen, 3 par skor och en "ha-hemma-tröja".

Ha en underbar dag!
Kram/
Luiza

Luiza sa...

Ja, visst var det några år sen, som man kunde visa både ben och stjärt, hahaha....
Det går inte nu...=(

Vackra bilder, Git.
Jag älskar dina nya "oplanerade" klädval...hihi.
Och den svarta klänningen... en liknande sån kan jag tänka mig att ha efter stranden...

Jag shoppade också loss igår, men det blev linnen, 3 par skor och en "ha-hemma-tröja".

Ha en underbar dag!
Kram/
Luiza

Annbritt Schmützer sa...

Dom tightsen vill jag oxå ha...Gina Tricot nästa!!!

När det gäller skor så kan jag rekommendera och beställa från Brandos.se fri frakt och fria returer..Gillar klackar som är udda dvs ihåliga sånna som ser ut som något annat än klack..Ja dom har det mesta..Har beställt med träklack men mer som en sko med vristrem !Riktigt udda!
Ha en skön semester ..är lite avis*L*