torsdag 20 maj 2010

Utmaning!


Jag har fått en utmaning av Elle.
Elle retar sig enormt på mig o blivande maken.
Vi kan inte hjälpa att vårt liv är som rosa små moln och att vi alltid är fruktansvärt förälskade i varandra, när vi är tillsammans så försvinner både tid o rum medans vi drunknar i varandras ögon..
Haha..så är det ju då INTE!!
Vi har ju 4 barn som dränerar ut vår energi, maken är borta MYCKET, vi renoverar sakta men säkert med allt vad det innebär och känner ständigt att tiden ej räcker till medans vi somnar/klibbar ihop totalt utmattade... :)

Men såklart har vi det najs ändå!


Utmaningen:

"Ta fram den bok som ligger närmast dig.
Slå upp sidan 15.
Googla på sista ordet.
Välj den första bilden som kommer fram.
Länka bilden till sidan du fått fram.
Ge utmaningen till 3 andra personer."



Jag slog upp s 14 i min bok "Den lilla gröna" (trädgårdsbok)
På s 15 var det bara en bild, därav sidbyte..
Sista ordet på den sidan var "känslan", denna bild kom upp.
Fan vad trist bild alltså, jag ville ha något KUL!

Jag skickar utmaningen vidare till:

Vitt hus med vita knutar.
Tina-här&nu.
Nattmia.

Good luck tjejer!




Fredag imorgon, då ska det jobbas o sen få fixat naglarna innan jag kör hem till fredagsmyset.

Ha det gott alla!
Kram



6 kommentarer:

Elle sa...

Nu låter det som om jag är världens surpuppa! Naturligtvis glädjer jag mig över era små rosa-moln-moment tillsammans. *ler*
Fast den blivande maken låter nästan FÖR perfekt! Ger mig tusan på att det är han som fixar dina naglar imorgon...?? För DET kan han väl också?! *blink*

Ta hand om varandra och ha en superskön klibbig kväll!
Kram Elle

PS. Blivande maken behöver inte tillfälligtvis en ny dator...? *blink*

Elle sa...

*gapskratt*
Vad ska jag säga nu? Ni är inte normala! Eller är det ni som är det och vi som är onormla?*ler*
Att sitta bredvid en man som är bättre än jag i frågesport skulle nog vara svårt, där vill jag nog helst vara bättre! Man kan ju inte spela bowling varje dag....*fniss*
Jag retar mig alltid på att maken kan huvudräkning så jäkla bra, själv står jag där som ett frågetecken och undrar "Vilka tal var det nu igen....?"
Fast däremot kan jag tysk rättskrivning bättre än han, så då är vi väl kvitt!

Här skiner solen äntligen igen, hade nästan glömt bort hur fint väder ser ut!
Hoppas nu att bildöverföringen snart fungerar, vill ju göra annat än utmanings-inlägg...*ler*

Ha en skön dag vännen!
Kram Elle

Nattmia sa...

Tar mig an din utmaning ikväll :-)

Visst var det härligt med solen igår, idag lyser den med sin frånvaro här..

Ha nu en bra dag med rosaskimmer eller inte ;-)

Kram Mia

Tina sa...

Vet du jag tror inte jag följer någon annan med din underbara humor!!!
Du får mig alltid att le.. hur dåligt jag än mår eller dåligt humör jag är på... TACK!!!

Fniss.. ok..det va en ny utmaning..låter kul =) Jag ska se vad jag kan hitta på m,ed den...fniss..
Tack gulliga fina du!!!!

Önskar dig en underbar helg!!
Varm kram Tina

Sirpa sa...

Hej Git!

Roligt ide "googla" ska prova det senare:)
Har det jätte skön fredagsmys!
Kram Sirpa

Annbritt Schmützer sa...

Låt oss leva i villfarelse..Ni är världens mest perfekta par!

ha en härligt klibbig fredag!

kram