måndag 3 maj 2010

Utlottning!!


Hello alla!

Förra helgen överraskade blivande maken mig och mamma med att köra oss till Lovisa på landet.
När vi stegade in så trodde jag och mamma att vi hade dött o kommit till himlen..vi ville flytta in dit omgående.
Jag köpte toffsar, 1 stor och 2 små..Åhh vad söta de är!
Det är Maria Montazami från Hollywoodfruar som har fått mig att gilla dessa, nu måste jag ha fler!
Visst är Maria cool..hon är så familjär, sävlig, trampar i klaveret hela tiden men ändå så behaglig.
Jag gillar henne :)


NU är det äntligen dags för en liten liten utlottning.
Man kan vinna denna ursöta kökshandduk.
Dragning sker den 20:e Maj.

Vill du vara med så gör något av följande:

* Lämna en kommentar= 1 lott.
*Lämna kommentar+länka hit=2 lotter. (Skriv i kommentaren ifall du länkat)

Har du ingen blogg?
 Då går det bra att skicka ett mail (värt 1 lott) till Ljuvligtlantligt@live.se 


Lycka till!




Kram

27 kommentarer:

Black Iris sa...

Hej!

Ja den här Maria Montazami verkar ha gjort intryck även på mina två arbetskamrater som var här och fikade idag.
Jag har aldrig sett programmet men de berättade om hennes tofsar och hur jobbigt det kunde vara för henne att komma på var alla skulle hänga.
Jag visste ju inte hur de såg ut men nu vet jag.
Faktiskt jättesöta.

Maidi

sylvia sa...

hei på deg.
ååå så herlig et sted dere besøkte,
fine tofsar.
klart jeg vil være med på utlodning.
klem fra sylvia

Camilla sa...

Hej på dig! Jasså du har hamnat i "toffs träsket du med". Kan nog bli dyrt i längden;) Jag vill jätte gärna vara med och tävla om den fina handuken. Jag bara älskar allt blommigt som finns i butikerna nu. Visst är det kul med lite färg och form och rosor. Ha en bra kväll. Kramar från bloggvännen Camilla

Livet på Berget sa...

Hej
Så kul med en utlottning jag vill vara med och länkar så klart.
Ha de gott!
Kram
/Sara

catthie sa...

Hej vännen
tack för dina rader hos mig, din fantasi låter toppen - sommarlov och trädgård, jag är kvar inom särskolan men vart??
Klart jag vill vara med i lottning och jag länkar gärna.

varma kramen Catthie

Uttan sa...

Jag kan inte låta bli att tycka om Maria M.Hon är för härlig alltså :)
Jag blir glad av allt hon delar med sig av sig själv.
mycket bra tips får man ju också och tänk jag börjar gilla tofsar också.
Måst nog köpa några.

OCH så vill Jag naturligtvis vara med i Din tävling.
Jag har länkat på Min Blogg till Dej! och hoppas på tur.

Kram!

Jane S sa...

Hej, vill gärna vara med i din utlottning av den söta handduken.
Härligt vårfin!

Sirpa sa...

Hej! Jag gillar jätte mycket Maria M, hon är så cool:) Vilken fin kökhanduk! Jag har länkat till dig för länge sen! Har det bra!
Kram Sirpa

Nattmia sa...

Gillar med Maria Montazami men vet inte om jag gillar alla hennes tofsar däremot..
Men handduken gillar jag och den vill jag vara med och tävla om :-) Länkar från min sida..

Kram Mia

*Sol* sa...

Hej men vilken söt handduk. Hoppas på turen. Tar en lott.
Ha det bra.
solig2@gmail.com

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!

jag är också en lite fan av toffsar..i olika modeller :)

Jag vill hemskt gärna vara med och tävla om den söta handduken!! jaglänkar hit också!!

ha det gott!

Kram Sanne..

Annbritt Schmützer sa...

Jag har länkat
kram

Elle sa...

Hon verkar underhållande den där Maria. Synd att jag inte har svensk tv här...

Det börjar bli dags att ändra uttrycket "blivande" till "nyblivne" maken tycker jag...en karl som överraskar med såna saker hela tiden hittar man inte i varje hörn. Vad väntar du på? Gift dig med honom innan jag gör det!!! *blink*

Är gärna med i utlottningen och länkar naturligtvis också!

Kram Elle

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen av den ljuvliga handduken och länkar också.
Jag gillade inte Maria M från början, men jag gillar henne mer och mer. Hon verkar bara såå ursnäll och lite vimsig, men hon står för att hon är sån.

Kram,
Regina

My garden poetry sa...

vill såklart vara med! Länkar hos mig!
Kram M

ANNIKA sa...

Ljuvligt vacker..
mejlar dig eftersom jag ej har blogg...
kram ANNIKA

Heléns Hantverk sa...

Hejsan ! Jag vill gärna va med i din fina utlottning !!
Länkar såklart ! (2 lotter)
Ha en fin dag ! Helen :0)

Hem ljuva hem sa...

Hej! även jag vill vara med om utlottningen av den jättefina handduken. Länkar med bild från in sida. Ha en skön freddagkväll
Kram Anneli

Monica sa...

Hej!
Vill gärna vara med i din utlottning och deltar med 2 lotter!!

Luiza sa...

Jag är med!!! Missar inte detta!!!

Och jag länkar såklart!
Kram/
Luiza

Birgitta sa...

Jag vill också vara med din utlottning och jag tar 2 lotter.
Kram Birgitta

Mikaela Stigsdotter Larsson sa...

Hej! Vilken trevlig blogg!
Kökshanddukar är något som verkligen börjar bli brist på i vårt hem. Särskilt fina...
Så det här vore toppen för oss att vinna!
Länk till utlotningen finns på min och sambons blogg:
http://www.vuxenp.blogspot.com

Lena/isis sa...

Vilken fin handduk. Vill jätte gärna vara med. Jag har länkat på min blogg. Lena/isis

Karin / Livsluft sa...

Ohh, så söt blogg!:-)
Jag är gärna med i din söta utlottning av den blommiga kökshandduken.Jag har fått pippi på blommigt just nu och denna är ju hur söt som helst!
Jag länkar förstås i min blogg.
Ha en trevlig fortsättning på helgdagen!
/Kram Karin

envilsenloppa sa...

Vill gärna va med i din fina utlottning och jag länkar såklart !
Jag gillar oxå Maria M . underbar !
/Lotta

Monica, blogg Betongkrukan sa...

Hej,
Nu har jag hittat till dig tack vare en underbar handduk, klart jag vill vara med.

Tar 2 lotter, länkar från mig.
Varma hälsningar Monica

Fröken Tindra sa...

Jag är gärna med och tävlar! Tar två lotter.
Kram!