onsdag 19 maj 2010

Torsdag=sweetie kommer!


Min älskade har varit ute o rest mycket senaste tiden.
Det finns fördelar o nackdelar med detta...
Ibland när vi varit hemma tillsammans mycket kan det vara skönt att få sakna honom men
Just nu är det enbart kass för jag saknar honom..A LOT!


Dikt till min sweetie:

*Jag saknar ditt leende o dina spratt som alltid lockar fram massa skratt.
Du är underbar, snygg o het, det är minsann inte alla som är det!
Att få ligga sked med dig är så mysigt även om vi klibbar ihop så rysligt.
Nu vill jag ha dig här hos mig så vi kan skratta, ge kärlek o "fnosa" vilket för övrigt betyder gosa.
Vi ses imorgon när jag kommer hem, då ska vi köpa gräs, mat o dricka vin (efter vi handlat såklart annars kommer farbror blå i ilande fart..)
Längtar....efter....dig....
Puss.*





"Livet är orättvist-Gud får avgå!"
Ja sådär kan det kännas ibland, denna klipptes ut efter Tsunamin, gillar den liksom.
Ännu en bild av köket, vi HAR faktiskt fler rum! :)


Ps. Imorgon är sista dagen för att anmäla sig till min utlottning, skynda SKYNDA!
Kram alla.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Till min Älskade.

Imorgon ska jag sätta mig i planet och upp det far.
För nu har jag varit utan mitt hjärta i allt för många dar.
När jag är uppe bland molnen ska jag drömma om dig, om de antal gånger du klibbat fast i mig ;)
Kärleken vi har är få förunnat, hade gärna mött dig tidigare i mitt liv om jag så kunnat.
Men nu vi har varandra och våra hjärtan de bankar.
Du min älskade Git du är ALLTID i mina tankar.
Miss U...
Puss..

Ps. Alla bloggare... vi ska handla elefantgräs inte sådant gräs som man odlar på Jamaica!!

Godkväll!

Annbritt Schmützer sa...

Ha ha ha ha ..ni är för härliga!

Va duktiga ni är att rimma...

Kan ju bli lite joligt med annat gräs!
kram

Vitt hus med svarta knutar sa...

Ååå vad det är härligt att ni bjuder på er så mycket!!! Nu sitter jag här med världens smajl efter ett gott skratt. Rimma kan ni minsann. Önskar er en riktigt fnosig torsdag.
Kram,
Regina

Nattmia sa...

Blev lite orolig där angående köpa gräs så tur att mannen din förtydligade ;-)

Fina ni är..

Kram på er båda..
Mia

Tina sa...

Hej fina Git!!
Å, snyft... vilket underbart inlägg till din älskade!
Underbart att läsa om den starka kärlek ni delar!!

Men vilket underbart kök ni har!! Jätte fint! Det är annat än mitt..hihihi... kan jag lugnt säga =)

Hoppas du snart får hem din älskling & du får en fin Torsdag!
Kram Tina

Elle sa...

Fy f**!!! Rimma kan han också!!!
Nä, nu räcker det snart!!! Hur j-a perfekt kan en man bli??

Som "straff" för detta sliskigt romantiska inlägg, med tillhörande äckligt kärleksfulla diktande får du tillbaka...
idag utmanar jag DIG!

(Usch, jag blir så jäkla avis...ni är så puttinuttigt gulliga ni två, var glada att ni har hittat varandra!)
Ha en skön kväll! (klibbig?)
Kram Elle