måndag 17 maj 2010

Toa-chock..



Jag besökte toaletten på ett visst lekland en gång.
När jag var färdig (ettan..) och skulle spola så såg jag att pappret var helt rosa!
"Shit" tänkte jag..eller nää jag tänkte inte "bajs" utan mer "fan! Jag ska ju inte ha mens nu!?"
På några sekunder led jag av div cancer i underlivet med spräckta cystor och annat läskigt dödligt tills jag såg en bit toa-papper som låg på golvet som var svagt svagt rosa..
Det var alltså Toa-pappret som hade denna färg..VEM har INTE tänkt till här undrar man ju nu..
Vilken kvinna som helst får ju hjärtsnörp och farligt livlig fantasi eller kanske helt enkelt börjar springa o låna bindor o grejs utan någon som helst anledning om det inte vore för  det där ROSA pappret som blev mörk-rosa vid väta.
Jag är ju såklart övertygad om att det är män inblandade i denna snilleblixt:


Gösta och Anders på toapappers-fabriken på jakt efter en ny-ide´:

Gösta - Jaha du Anders, vad säger du om några söta figurer på pappret, ballonger kanske?
Anders - Njaaaa..jag har en annan jättesöt ide´som kvinnorna lär gilla kan du tro!
Gösta - Ojoj, du är SÅ smart Anders som vänder dig till kvinnorna, vad är din briljanta ide´?
Anders - Vi ska göra ett ROSA toa-papper!
Gösta - SHIT vad bra, DET lär dom gilla jättemycket.




Nej killar, det var INTE bra!






Dottern har varit framme med kameran igen, jag har visst en skitbra kamera verkar det som.
Ska be henne göra en ny Header åt mig oxå, härligt när man måste be en 12-åring om hjälp med datorn. *stupid*


Kram!

7 kommentarer:

Nattmia sa...

Ha ha.. Så har jag aldrig tänkt.. Eller så har jag inte tittat ner i stolen efter jag gjort mitt ;-)

Fina bilder din dotter tar..

Kram Mia

Luiza sa...

Gaah, ja du kan tänka dig hur det känns för mig varje gång jag går på toa , när jag är i mitt tillstånd....
Inte OK med rosa papper.

Tycker din dotter verkar ha ett öga för det där med foto..=)
Kul.

Ha en fin kväll.
Kramar/
Luiza

Nattmia sa...

Svar: Jag har bara varit med en vecka hos viktväktarna så det är "bara" 2 kilo ännu men mer skall det bli..Än så länge tycker jag det är jättelätt att följa :-)

Kram Mia

Cattis sa...

Hej!

Fina bilder på din blogg!

Mvh Cattis

Hanna sa...

Ha en fortsatt bra vecka.
kram
Hanna

Elle sa...

Sist var jag tvungen att köpa ljusgult toapapper...gissa vilken konstig effekt det hade...*ler*

Har även upplevt i affären att de haft toapapper med rosdoft...och till fotbolls-VM med GRÄSdoft!!!!!
Undrar om jag som gräsallergiker får allergi i ändan av det?*fniss*

Kram Elle

Black Iris sa...

Haha!!! Jaa du, det var ett tag sen månadsbesvären tog slut för min del så jag hade nog trott att det var slut med mig om jag sett detta toapapper.
Du har förresten en award att hämta hos mig!!

Kram Maidi