måndag 10 maj 2010

Semestern nära!


Helgens kalas för 10-åriga sonen gick bra!
Han fick precis vad han önskade sig, bla ett Air Hockey-spel av oss.
Givetvis var jag ju tvungen att spöa sonen i 3 omgångar (Jag äger!) men mot sambon skilde det ett ynka poäng, detta kommer åtgärdas med sena tränings-nätter, special-kost och hårda fys-pass, jag MÅSTE slå sambon.
Till sist blev vi vräkta ut ur sonens rum, han tyckte vi var onödigt högljudda och aggressiva...precis som om JAG kan hjälpa att sambon skjöt ut pucken genom fönstret ner på gatan!?
Känsliga barn.. ;)



Snart vankas det sommarlov!!
Bara några ynka veckor kvar och bilden nedan är kanske vad som väntar när vi ska iväg på någon familje-aktivitet.





Yes..detta är jag i sommar, inget snack om saken!
(till o med frisyren o glasögonen stämmer..VEM har ritat av mig på stranden!!??)
Ser framemot sommaren, inte för den ädla konsten att klämma ner mig i för små sommarkläder efter vinterns hetsätnings-övningar utan för jag vill se min sambon i shorts o linne.. det e NAJS! ;)


Kraaam

4 kommentarer:

Carina sa...

Hej!
Du är ju helt underbar, skriver så kul att jag skrattar länge kan jag säga! Ha det bra!
Kram Carina
kattarsel@live.se

Livet på Berget sa...

Ja gud detta datorberoende det lider man ju av själ till och med. Min sambo kom hem från Grekland igår brun och fin, mums!!!!
Ha de gott och akta dig för att bli övertränad!
Kram
/Sara

Sirpa sa...

Hej! Måste säga att jag kan inte komma ihåg när jag läste sist nånting så här roligt! Ja ja semester, jag vill inte äns tänka på att man måste ta bikini på sig!!! Inte efter det här vinter...kalt - hemma - mat! Har det bra! Kram Sirpa

Annbritt Schmützer sa...

Men herre jisses har du snott bilderna i mitt album!

kram