lördag 22 maj 2010

Ny familjemedlem!



Såhär går det när man släpper in maken obevakad i en djuraffär.
Han KAN bara inte motstå små ulliga söta djur.
Vi har döpt den till Tryffel..ursöt är hon!


Här somnar hon i handen på sambon.

Här modellar hon lite.

Här har vi beviset på att han inte kan motstå dessa varelser :)
Tillägg: Alla är tjejer så de lär inte få ungar. Ska även muta djuraffären att sluta sälja djur till honom!




Idag köpte vi denna enorma gigantiska jordgubbsplanta.

För övrigt har barnen haft vattnekrig 73 ggr, vi har grillat korv, sparkat boll med barnen (inte jag..jag fixade disken) och nu är det mys som gäller!

Kram

7 kommentarer:

Smultron på ett strå sa...

Vilken sötnos, och vilket bra namn. Men - när de är så många, är det inte risk att de snart är ännu fler då??? //kram maria

Helen sa...

Hej!
Jag förstår din man för hans böjelse för ulliga gulliga varelser. Ni verkar ha haft en un derbar dag. Det har varit lika här. Fortsatt trevlig helg.
Kram/Helen

Emmas utsikt sa...

Nej men oj. Så söt och för en skojig man du har. Min skulle aaaaaldrig få för sig att komma hem med ett till husdjur.
Han har nog med sig själv, hihi.

Kram!

Sirpa sa...

Hej Git! Så söta! Bäst kanske att du gör det, annrs har ni snart ZOO hemma:)Låter att ni hade en trevlig dag! Jag fick njuta av min dotters och mitt barnbarns sällskap med lång promenad och lunch!
Har det bra!
Kram Sirpa

Livet på Berget sa...

Men så söta:)! En bra man gillar djur, det är ett gott tecken på att hjärtat är på rätt ställe.
Ha de gott!
Kram
/Sara

Tina sa...

Hej du underbara!!!
Å, jag älskar marsvin. har haft ett helt gäng!! de är verkligen underbara. Jag förstår att din blivande man inte kan motstå dem =))

Hoppas ni haft en fin helg & att ni får en underbar Måndag!
Varm kram Tina

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!

Så mysigt och fint det såg ut med den vita hyllan mot den vita väggen..OCH den enorma jordgubbsplantan..kommer troligen att ge er rikligt med bär!!

Ha det så bra!!
Varma kramisar ifrån Sanne!!