tisdag 18 maj 2010

Lagom är för lite..

Blivande maken älskar sött, det gör vi oxå givetvis.
När han gör tex smoothie så gör han JÄTTE-portioner.
Smoothie är ju inte så himla onyttigt om man gör den klassiska sorten, sist han serverade oss dem så var de SÅÅÅ goda..jag anade oråd EFTERÅT och det var då det framgick att det fanns grädde o annat smaskigt fettbildande inblandat.
Just nu inbillar jag mig att mitt kexchoklad inte är alls lika onyttigt, där e ju kex i!?



Dottern fotade orgien såklart, yes it´s me.



Vissa dagar går jag inomhus med skorna på, finns ingen förklaring.
Blir ju bara enormt svettigt!?

Solen lyste en kvart o då måste man ha vattenkrig såklart!

Idag fick jag en award av Black Iris
Med den följer en utmaning om att visa den tionde bilden i ens album, well..enjoy!

Den tionde bilden var på smoothie-mannen när han sitter och tecknar.
Åhh..han e såå najs!
Skickar awarden vidare till alla som vill/vågar ta utmaningen, som Elle tex ;)

7 kommentarer:

sylvia sa...

nam nam.det så godt ut,
å grattis med adward.
ønsker dere en herlig kveld,
klem fra sylvia

hemma hos lilla mej sa...

vilken smarrig smoothies.Grattis till awarden.Visst är det bara underbart ute nu.Önskar dej en fin kväll.Kramar Rita ♥

Bibban sa...

Smooothies är såååå gott, men grädde i? mmmmmännu godare såklart;))

Husmys sa...

Er smoothie ser verkligen god ut men ja kanske lite onyttig men ibland får man unna sig. Min 14-åriga dotter har svårt för att äta frukostmackor på morgonen så hon gör numera en nyttig smoothie istället, naturell youghurt,sojamjölk,havregryn och blåbär som hon mixar ihop,inget som lockar mig, men gott tydligen, jag har inte smakat.

Kram Anneli

Nattmia sa...

Smoothie är SÅÅÅÅ jäkla gott.. Både den nyttiga och icke nyttiga varianten..

Kul bilder :-)

Kram Mia

Elle sa...

Ville egentligen bara kommentera med att jag också springer omkring hela dagen med mina "chucks" - fast i grått. Här i Tyskland får man faktiskt ha skor på inomhus!!
Retligt bara för den som städar...(läs, jag)

Sen kommer jag till slutet på detta inlägg och upptäcker till min förfäran att jag blir utmanad!!
Nåja, kan väl tänka mig varför du valde ut just mig...har väl inte förtjänat annat antar jag..*blink*

Eftersom jag inte klarar av att ladda ner de senaste bilderna...datorn för ett eget liv...tar jag väl till de gamla arkivbilderna!!
Blir väl till att göra ett inlägg då...
Jag antar utmaningen, skyll dig själv!
Kram Elle

Lilla Kullan ♥ sa...

Hej gumman!

Jo, jag vet precis hur det är. Man hinner bara inte.

Men vad skönt att det äntligen bkir av för flickan din. Lilla gumman. Stor kram till er. Stina