måndag 24 maj 2010

Jag ser ljuset i tunneln..eller så var det solen som kikade fram?


Ja här råder stillhet om man bortser från mitt gnäll.
Snart kommer barnen hem så att jag slipper gnälla i min ensamhet, ger inte samma effekt liksom!

Har här nedan ritat upp precis vart problemet sitter så att ni kan studera in er på min smärta och obehag.
Snart kommer blivande maken hem o klappar mig på huvudet, ni ANAR inte hur synd det är om mig då!
:)



Kram från stackars mig som kommer att bli uppassad hela kvällen..usch vad jobbigt livet kan bli ibland *L*

6 kommentarer:

Måd - Himla lantligt i My Precious Home sa...

Säger bara EN sak....

STACKARS, stackars, dig.....

Men det är LIIIIIKA synd om mig...

Tur att dom där hemma ser och förstår ditt lidande :o)

Kram på dig och krya på dig!

Måddan

Emmas utsikt sa...

Luftrörskatarr är ett jäkla skit!!! Hade det mycket förr, men dat försvann när jag slutade röka för 7 år sedan.

Du får krya på dig!
kram,
emma

Nattmia sa...

Det ÄR synd om dig..
KryaPåDigKram
Mia

catthie sa...

Hej
Luftrörskatarr är inte roligt alls, haft det några ggr...
krya på dig vännen.

kram Catthie

Farmor Agge sa...

Stackare!!!:( Du får krya på dig!!!Kramiz...

Vitt hus med svarta knutar sa...

Fy vad jobbigt med luftrörskatarr:-( Hoppas att du kryar på dig snabbare denna gång så att du slipper vara sjuk i 3 veckor. Men ibland är det skönt att få gnälla och bli uppassad på.

Var rädd om dig!
Kram,
Regina

Ps. Vilka söta ulltussar din make tar hem;-)