onsdag 28 april 2010

VEM har ändrat på inställningarna?

Jag är för nytänkande och utveckling.
 Man ska våga tänja på gränserna och skapa sig nya mål och visioner.
Livet är som ett smörgåsbord...
MEN VEM har fått för sig att förnya inställningarna i bloggen??
Den är helt uppdaterad and I don´t like it!

Det har tillkommit massa saker som jag ej känner igen o sånt gör mig nervös, jag hittar ju inte ens mina nyaste bilder..  :(

Nytänkande i all ära men jag vill iaf ha möjlighet att själv välja!

Så nu är jag sur på blogg-it-folket.
Driva med gamla människor så...*fnyser*

Kram till alla utom blogg-it-folket.





Ps. För övrigt så vill jag att blivande maken ska komma hem, han är inne i en res-period med jobbet och är borta 4-5 dagar per vecka.
Så tråkigt :(

8 kommentarer:

Angels & Roses sa...

VA? vad har hänt?? Min sida har inte förändrats alls. Eller? å nu blev jag också nervös måste in och kolla mera noga! usch ja så kan dom inte göra! FYYYYYYYYYY Kram

sylvia sa...

hei.
ja ser flere klager på dette.må inn å se tror jeg.
klem fra sylvia

Emmas utsikt sa...

Hallåen! Ja jag blev lite paff jag med, men om du tar "bilder från min blogg" eller nåt sånt och så "download pictures" så kommer dina bilder fram :)

Det är bara att klicka och pröva, inte så mycket som kan gå fel. Stå på!

Kram

Gunilla sa...

Jag har ochså upplevt detta. när jag skall göra ett nytt inlägg och skall infoga bild så kom det upp en helt ny sorts ruta som jag inte kände igen. Men nu har jag haft lite hjälp av en som jobbar med it och det är nytt. Jag har haft datorstrul i flera dagar så jag trodde att det hade blivit något fel på datorn.
Synd att det skall ändras utan att man får information först och instruktion hur det fungerar.

Ha det gott
Kramen/Gunilla

Lantliv sa...

Hmm....jag har inte märkt något konstigt...hmmm! Gjorde inlägg idag....precis som vanligt! Skumt!
kramis Anne-Lee

Nattmia sa...

Här har heller inte märkts något.. Men kan vara som på FB att alla får det olika :-) Tycker det är lite spänande med uppdateringar.. Men det är ju jag ;-)

Kram Mia

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag har inte märkt att något ändrats med bloggen. Men jag känner igen mig i många av dina rädslor och skräckrädslor. När jag tänker på mina barn och min familj, kan jag få katastrofkänslor. Tankarna kan komma när barnen är iväg på olika saker själva, tänk om det händer dem någonting och jag inte är där (...kommer för sent, hemska tanke). Eller när jag är ute och kör bil (halt, regn, rusningstrafik), tänker hur ska det gå för mina barn om det hände mig något. Bara dessa tankar kan ju få en att tappa förståndet (...ännu en rädsla).

Hur som helst, önskar dig en underbar helg!
Kram,
Regina

Elsa och Helena sa...

Nej, jag har heller inte märkt något!! Nu måste jag tillbaka och kolla min blogg! Hjääälp:)
KRAM Helena