torsdag 8 april 2010

Present!



Igår gav jag blivande maken den här blombuketten.

Idag gav han mig en ny kamera.


Detta är denna mannen som tyckte att en bukett är värd en ny kamera.
Både igår o idag kom jag hem lagom tills middagen var klar, helt underbart!
Jag känner mig som värsta karriär-kvinnan and I like it!

Många reagerade på mitt förra inlägg om våra skador..
Var inte oroliga, vi är välförsäkrade, har egen ingång på akuten och är nästintill utbildade läkare pga alla skador.
Vi har bara lite otur när vi rör oss.. :)


Kram!

9 kommentarer:

sylvia sa...

hihi,ja du kan få sagt det,godt å høre alt er bra.
men å grei mann du har,gratulere med nytt kamera,nydelige blomster å da.
klem fra sylvia

Smultron på ett strå sa...

Å, vilken karl du har!!! Köp en flaska whiskey eller nåt till honom vetja, så får du se vad du får tillbaka då... :-) Grattis till din nya kamera!//kram maria

Elsa och Helena sa...

Vilken underbart snäll man du har och att få en kamera, det är du verkligen värd:)
Har en utlottning på gång:)
Kram Helena

Tina sa...

Hej vännen.
Vilken härlig blivande man du har =) Håll i honom hårt =))
Varm kram Tina

Nattmia sa...

Vilket "byte", en blombukett mot en kamera.. kanon :-)

Ni får sitta still så kanske det inte händer ngt.. ;-)

Kram Mia

Annbritt Schmützer sa...

Ni behöver väl ge varandra lite uppmuntran med tanke på vad ungarna åstadkommer..*L*

kram

Mitt Stugliv sa...

HejHej!

Ja det var ingen dålig gåva så där bara. En ny kamera står även på min önskelista, får se om mannen förstår om jag kommer med en vacker bukett.

Ha en fin fredag
Kram,KRam
Lotta

Livet på Berget sa...

Härligt att byta jämt upp, blommor mot kamera:). Vardagslyx med färdig mat, det är så jäkla trist att laga vardagsmat tycker jag.
Ha en fin helg!
Kram
/Saa

hemma hos lilla mej sa...

Vad härligt en bukett fina blommor mot en ny kamera.Underbar man du har gulligt!!!!Önskar dej en mysig dag vårkramar Rita ♥