torsdag 22 april 2010

Indiska!


Sommaren smyger sig på..
Helt plötsligt sitter man och rå-svettas i bilen när det slår en att sommaren faktiskt är här.
är det bråttom att hinna handla kläder o skor inför avslutningen (jobbar på en skola) men då har ju alla finniga fjortisar redan tagit det bästa vilket resulterar i en fullkomlig panikångestattack.

I år ska jag vara ute ännu tidigare än Dem..jag har hittat de rätta skorna och klänning på Indiska.
Detta ska inhandlas så fort som det bara går, sen är det bara solbrännan på benen som fattas!

Ni hör att jag är helt optimistisk.
 Med min tur så skaver skorna djävulskt mycket redan i affären, klänningarna sitter sjukt fult, solen uteblir och där står jag med min panikångestattack bland alla fjortisar som tänkte samma tanke som jag.




Skor från Indiska.
Me like, me want, my sambo will buy these for me..please?
;)


Kramen




3 kommentarer:

Elle sa...

Äntligen har jag ett par minuter över för att besöka dig igen!! Jag har läst de senaste inläggen och fått mig ett gott skratt! Tack för det, sånt behöver man tidigt på morgonen! *ler*

Jag ser att du tänker "laktos"...
Du känner blivande maken bra, att han säkert smygläser dina kommentarer och nu rusar till Indiska...?? *blink*

Tja, vem vet...?
Ha en skön fredag!
Kram Elle

Mitt Stugliv sa...

HejHej!

Kom igen Git! Du kommer att bli snyggast på avslutningen. Tro mej.

Ha en fin helg
KramKram
Lotta

Lokki sa...

Jeg håper virkelig du får de skoene fort fort så du kan nyte våren og ha strålende lekre sko på!! (da syns ikke bleke ben..., vel litt jugakors nå...)
Og for en nydelig klokke du har fått - DEN var lekker, kjære Git hvor finner din kjære slike ting da.... ME LIKE TOO ❥❥❥
Ønsker deg en strålende helg!
Klem Lokki