torsdag 1 april 2010

Ibland undrar jag...



över en himla massa saker, man kan kalla det värdelöst vetande.
Tex: Varför har kossan mölk hela tiden, det här med den oändliga rymden, varför vi inte får förvara däck i våra garage på vårat område o annat totalt meningslöst..jag blir smått tokig när jag tänker på det så nu ska vi inte fördjupa oss i sånt.

Blivande maken kom hem idag efter massa massa flygande.
Han är väldigt trött eftersom han ej hunnit sova sedan förrgår natt, nu ligger han här på soffan o sover medans jag tittar (stirrar) på honom..en riktigt grann (snygg) karl (pojk) det där! ;)


Alla barn älskar ju att rita, speciellt med starka färger.
Det gör även Git 37 år.


Önskar alla en härlig Skärtorsdag o påsk i det stora hela!

Kramar till alla


8 kommentarer:

Mitt Stugliv sa...

HejHej Git!

Ahhhh jag känner igen det där. Mannen kommer hem efter en hård arbetsvecka (eller två) och slocknar i soffan innan någon ropat hej. Lite överdrivet men....
Vilken underbar dag det varit, fullt solsken på en klarblåhimmel, vi kommer att få bra väder till Blåkulla, vi ses.

Ha det allra bäst
KramKram
Lotta

Elle sa...

Det där med den oändliga rymden gör mig också fundersam, har inte nog med hjärnceller för att bearbeta det. Eller alla minibakterier som ser så stora ut under mikroskopet...har de också minibakterier som i sin tur har minibakterier...osv? Hur litet kan något bli?
Barn ställer ju ibland frågor...vilket nu ger mig lite att tugga på i mitt nästa inlägg!
Ha en skön skärtorsdag!
Kram Elle

Smultron på ett strå sa...

Elles kommentar är helt klart intressant, men det där med rymden och pyttesmå saker är helt ogreppbart just idag. Jag kan helt och hållet förstå din man, fast jag har kapitulerat och satt mej i sängen med datorn i knät... Ha en riktigt skön påsk//kram maria

Vita rosor och förgätmigej sa...

Varför sover alltid männen i soffan? Min gubbe sover så fort han sätter sig i soffan... Hmmmm inte så mycket mys där inte. Din karl har ju en ursäkt i alla fall!
Glad påsk!
Kram/ Anna

Luiza sa...

Håller med... Det finns saker man funderar för mycket på, saker som kan driva en till vansinne!!!!!!
Men det är bara slöseri med tid, för antagligen finns det inga bra svar på dessa saker. Skulle det mot all förmodan finnas svar, så skulle det väl vara såna som man inte är nöjd med och vill argumentera emot, haha.

Nåja!
Hoppas din andra hälft känner sig piggare snart, så ni får umgås lite!
Ha en underbar påsk!

Kram/
Luiza

Nattmia sa...

Ja ibland kan man fundera på onödiga saker så man blir knäpp, så bäst att släppa dem ;-)

Njut nu av påsken..
Kram Mia

Tina sa...

Hej Git!!
Fniss.. där är vi lika du & jag.. jag är oxå en grunnare.. som vem har bestämt att upp just ska betyda upp & varför inte ner? osv... hihihi.. vem har bestämt alla vägar? vem bestämde från början att upp är upp & ner är ner... hur kommer äggskalet kring lilla kyckligen dit...fniss.. sånt där, som du skrev, helt onödiga saker att fundera över.. hihihi...
Hoppas ni får en fin helg & att din man får sin förlorade sömn.
Kram Tina

Helen sa...

Hej!
Påskkramar från Helen