tisdag 13 april 2010

Han har gjort det igen!

Just idag var min pms på topp.
Har ett svagt minne av att jag morrade åt ngn på jobb, kan ha varit för att denna någon frågade varför jag såg arg ut.
Tror jag även reste lite ragg..

Blivande maken ringde mig på väg hem från jobbet o undrade varför jag var lite "låg" idag.
Raggen..igen.

När han sen kommer hem hade han med sig en Kvilt/quilt (?) och två matchande kuddar.
Jag nämde dessa för någon dag sedan o idag när han hörde att jag var nere (pms:en) så ville han muntra upp mig.
Han är så lyhörd och lättlärd ;)

I love him!!!

(passade perfekt i köks-soffan)


Ny krans.
Jag älskar kransar helt enkelt.


Smakade denna idag.
Herrejesus i himmelen vad god.

Jag har hört talas om att det finns folk som inte gillar choklad.
Vad är det för sorts folk? Hur kan man INTE gilla älska choklad?!
Det är lika illa som att man inte dricker kaffe..dessutom är kombinationen oslagbar.
Kaffe+choklad=Kärlek för gom o höfter :)


Ha en skön tisdagskväll, måtte det bli fredag snart igen!




4 kommentarer:

På landet vid havet sa...

Hej hej!

Haha, håller med, hur kan man INTE älska choklad! Me Love! =)

Ha en bra vecka!
Mia

Nattmia sa...

Vilket snyggt quiltat täcke och kuddar.. Får nog visa min sambo detta inlägg och se om han kan lära sig ngt ;-)

Ja vad är det för folk som inte tycker om choklad?? Man undrar.. Vad det är för folk som inte gillar kaffe det vet jag, känner en väldigt väl, mig själv ;-) Kaffe tycker jag är döäckligt.. Om jag inte får whiskey, farinsocker och grädde i vill säga:-P

Kram Mia

Elle sa...

Vissa män snickrar snabbt ihop en fin hylla - för att frun önskar det, andra följer med på loppis och tycker att det är kul att fynda och så finns det de som överraskar med något som frugan länge önskat sig...
kan du tala om för mig var man hittar dessa lyhörda män??
Nånting gjorde jag fel där...*blink*
Min karl kan rabbla upp byggår, hästkrafter, cylindrar och t o m hur många mil en bil har på nacken....som han läst någonstans hos bilhandlaren. Men han behövde tio år för att lära sig ungefär i vilken månad jag fyller år!! *fniss*
Och inte hör han när jag vill ha en hylla upphängd...!!

Ger mig tusan på att din psm är som bortflugen nu!?
Ha en skön dag!
Kram Elle

Tina sa...

Hej!!
Vilken gentleman du har!!! Han vet hur han ska göra =))
Önskar dig en fin Onsdag!!
Varm kram Tina