onsdag 14 april 2010

Ett allvarligt inlägg.



Idag såg jag hela Uppdrag granskning där de pratade om Bjästaskolan och det som hänt Linnea och Jennifer.
Vad i j-vla %?("#!?0¨^&! är det frågan om, varför tillät alla vuxna denna häxjakt!?
Jag har så himla svårt att släppa det där för tänk om det hade hänt vår dotter, vår familj..

Jag lider oerhört med både Linnea och Jennifer m familjer.

Hoppas alla som tog pojkens sida (speciellt alla vuxna!) skäms riktigt RIKTIGT ordentligt nu.
Usch....


Nästa gång blir det ett roligare inlägg.

Kram

10 kommentarer:

Mitt Stugliv sa...

Hej!

Håller fullständigt med dej, jag har följt fallet i massmedia, men tyvärr missade jag nu ikväll i tv,n. Man blir vansinnig!

Ha en fin kväll
KramKram
Lotta

Nattmia sa...

Man undrar vad som rör sig i huvvet på dessa människor..

Hoppas de får all hjälp de behöver nu.. Trasig själ som skall lagas så gott det går..

Kram Mia

lottens vita och gröna sa...

guuuuuuu jag håller med i varenda ord du skriver git, fyyyyy fyyyyy!!!
fin bild där, vår!!!tjoho!
varmkram lotten

godastunder-tokigaidéer sa...

Håller med dig, förstår inte att vuxna människor kan bete sig på detta sätt. Har läst om det och även sett uppdrag granskning, men man blir så jäkla upprörd och förbannad.

Kram Anna

Tina sa...

Hej vännen!
Jag blir så arg & ledsen över människans dumhet. Hjärtat blöder för de drabbade & jag hoppas verkligen att vi i Sverige vaknar upp snart & inser att pengar & ett sk rikt land ska vårda sina medmänniskor bättre. Vad är rikare än ett liv?? Vad gör det att vi är ett rikt land, när saker som detta ständigt händer???
Jag känner med familjerna!!!
Varm kram tina

Annbritt Schmützer sa...

Fruktansvärt!
Har bott i Bjästa och blev svårt mobbad och ingen gjorde något.Detta är många år sen men taggen sitter kvar.Det är ett konstigt samhälle:(.Min första tanke var -Bjästa jo det kunde man vänta sig!

Helen sa...

Hej!
Jag håller verkligen med dig, hur kan vuxna människor göra så. Vad lär det våra barn. Hoppas att tjejerna får allt det stöd de förtjänar nu, även om det kommer alldeles för sent.
Kram/Helen

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det där är en helt sanslös historia, var är alla förnuftiga människor? Jag har bara läst om det, men såg en liten snutt på TV där de intervjuade en tjej som hade dödshotat flickan på Facebook. Hon sa att "Äh det där har jag lämnat bakom mig...VADDÅ? Tjejen som blev våldtagen då och allt annat som hon fått utstå, har hon kunnat lämna allt bakom sig...tror jag NOT!
Kram,
Regina

Livet på Berget sa...

Ja fy f-n man blir förbannad!
Kram
/Sara

Hemmets ljuva stunder sa...

jag håller med dig!

Vad är det frågan om det är vuxna människor, man skulle tro att hela byn är hjärntvättade

Kram Lisa