måndag 5 april 2010

Award och förlovningsfirande!



Jag har fått en award av min söta vän Elle!
Tack vännen!

Till awarden följer en uppgift att berätta vad som gör mig glad.
Inte så svårt, here we go:

* NI gör mig glad, ni är enda anledningen till att jag häckar alltför många timmar vid datorn :)

* Min familj, även om jag hånar, gnäller o trackar dem så ofta jag får tillfälle så är de mitt allt! (frågan är varför de står ut?! ;)

* Mat, godis mm.

* Ledighet.

* Shoppa, självklart!

* Barnledighet..ehh vänta nu..jag har HÖRT att det kan vara skoj!

* När solen skiner efter långvarigt regn och tvärtom..sommar-regn är underbart!



Idag har jag o blivande maken varit förlovade i 1 år!
Vi har firat med god mat o snart lite tårta..mmm.
På bilden nedan ser ni hur jag o sambon myser, tyckte han pep ngt om att han ville vara överst nästa gång..
:)

Kramen på er alla!

10 kommentarer:

Emmas utsikt sa...

Det är bara att gratulera!!!

:D

Elle sa...

Tack...för dagens längsta skratt...tårarna rinner nästan! Hoppas att blivande maken har återhämtat sig! *fniss*
Du är för härlig du, jag tror nog nästan att du är lite tokigare än jag!!*blink*
Detta är anledningen till att jag valde ut dig, för dina härliga inlägg som gör mig GLAD!!
Kram på dig!!♥
Elle

Elsa och Helena sa...

Grattis till Awarden!! Och vad får inte en blivande make stå ut med...:)
Kram Helena

Luiza sa...

Grattis till awarden & ett år som förlovad!
Jätte skoj!

Ha en fin kväll!
Kram/
Luiza

Nattmia sa...

Grattis till förlovningsdagen och awarden..
Och låt mannen ligga överst nästa gång ;-) Ha ha..

Kram Mia

Det Ljuvliga i Livet sa...

Hahah, den där bilden var bra! Jag är en ny läsare och följare till din blogg och jag finner den både roande och vacker. Grattis både till 1 års dagen som förlovad och till den fina awarden!
Jag lovar att jag kommer tillbaka och läser mer och kommenterar säkerligen mera!
Mvh Anna-Maria

Tina sa...

hahahahaha... underbart!!!!
Stort grattis på 1 års dagen till er båda!
Varm kram Tina

Mitt Stugliv sa...

HejHej!

Hihi vilken bild. Grattis på er ett års-dag, härligt att fira.
Awarden grattar jag dig oxå till, visst finns det massor som gör en glad o lycklig.

Ha det fint
KramKram
Lotta

Livet på Berget sa...

Hihihi vilken bild:). Grattis!!!! Hoppas ni fick en fin dag och även Grattis till Awarden.
Kram på dig!
/Sara

Susanne sa...

Grattis till ett år!
Jättefin blogg, hit kommer jag tillbaka då jag tänker länka dig :o)
Ha en underbar dag

Kramen