tisdag 16 mars 2010

Utmaning om det hemliga....



Jag har fått en utmaning av Elle.
Hon har gjort ett inlägg om de "fula" hemma hos sig, det där som man undviker att fota till sin blogg mao.
Jag har massor av såna ställen här hemma, kanske upptäcks de inte av andra men jag vet om dem allihopa.
Ni kan väl haka på, vrid kameran ett halvt varv åt höger o klicka, jag VET att du har något du döljer ;)

Här har vi miniatyr-punch-verandan.
Så fint på bild 1 men på bild 2...VAD är det för skit som ligger där o skrotar!?!
Jo det är några hyllor som ska upp, kanske..

Här har veckans latmask slagit till, den orkar varken stuva in i diskmaskinen eller ta bort tablettkartan efter sig!!
Usch så sunkigt..
(latmasken=jag)

Här ligger sonens lego i vardagsrummet, alla städar visst på olika sätt.

NÅGON slet loss den här kabeln.
NÅGON borde köpa en list.
Jag NÅGON är lat!

Idag har det varit sol, eftersom allt damm syntes sjukt mycket så fick jag våttorka hela nedervåningen och duscha samtliga krukväxter..de var ju gråa!

Denna vecka är sambon i Gbg.

Fördel:
Jag kan ta på de fula mjukisbrallorna o slipper hålla in magen på flera dagar.

Nackdel:
I miss him.


Kramen

11 kommentarer:

Emmas utsikt sa...

Hihihi, här känner vi nog alla igen oss. :)

Roses, angels & white homes sa...

Hej! Vilket roligt inlägg, känner igen oss där haha. Ibland är man lat och har inte orken och när man fotar hemma så fotar man ju ALDRIG det fula hihih. Kram

Elsa och Helena sa...

Hej! Tack för hälsningen till Elsa...ja gosandet får man smyga sig till nu för tiden:) Mamma är inte såå viktig längre och visst är det svårt att vänja sig:)

Haha, vilket roligt inlägg...när man fotar så föser jag bara undan de störande inslagen!!

Kram Helena

Elsa och Helena sa...

Ps: Nu har jag lagt dig i min blogglista. Ds

Sari sa...

Det där var väl inte så farliga "inte-visa-bilder"! Då ska du se våra hemliga "fotografering förbjudet-platser"....... Oj, oj... De vågar jag inte ens visa på min blogg....
Kul inlägg ändå!
Ha det så bra!
Kram Sari

Smultron på ett strå sa...

Hörru du, jag tror vi har lite olika "lägsta-nivå" på våra inte-visa-på-bloggen-platser. Men det är kul att se att inte allt alltid är så perfekt hos alla andra, jag har också haft några kaos-inlägg tidigare... Grattis till din dotter, vad duktig hon är. Ha en skön kväll//kram maria

Livet på Berget sa...

Ha dina ställen var då inte farligt fula, det där slår jag lätt:). Ska ta tag i det någon dag. Ang din fråga så JA visst ska de flytta in och JA då jag vet att det är helt galet och säkert fullständigt oansvarigt eller något sådant men det struntar jag i helt och hållet:). Du kommer ihåg när jag skulle på första träffen va:). De var kärlek vid första ögonkastet från båda, sedan dess har de varit vi och varför inte så bo ihop när vi ändå alltid är tillsammans och ska så vara resten av livet:).
Ha de gott!
Kram
/Sara

Nattmia sa...

Jo då en massa såna ställen finns här hemma med och bra mycket hemskare än de du visar upp ;-)

Kram Mia

Elle sa...

*ler*
DU var den enda som vågade ta utmaningen! Gratulerar! Fast så jäkla farligt var det ju inte - men de allra värsta hörnen behåller vi för oss själva, eller? *blink*
Lösa sladdar hade jag i en f d lägenhet - där fungerar vanlig tejp i minst en vecka! *fniss*

Njut av "ensamheten", den varar ju inte evigt!
Ha en skön dag!
Kram Elle

Helen sa...

Hej!
Vilken kul utmaning men jag tycker det var fint hos dig i alla fall, som det ser ut hos de flesta då och då.
Kram/Helen

Luiza sa...

Detta är sanningen vi döljer... Men å andra sidan får vi andra människor att kanske drömma sig bort!!!!

Tack för att du delar med dig av det vi all vet är baksidans medalj!

Ha det bra!
Kram/
Luiza