onsdag 24 mars 2010

Shit!!


Idag läckte det ut till eleverna att jag hade en blogg...
Jag hade ju tänkt att skriva om dem personligen här ;)
Nej såklart inte men nu blir jag lite nervös, detta är ju min "privata" sida.
Tror dock ej det ligger i deras intresse att diskutera Rice eller IB Laursen eller Jeanne Dárc heller för den delen.

Dagen till ära lägger jag in bilder på min ny-pyntade skänk o smutsiga vardagsrum. (Jodå, där e smuts, jag lovar!)
Avslutar med mina Madonnor, de ger mig kraft o ork i livet, styrka att möta alla
 motgångar och Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Nej det var enbart skitsnack faktiskt, de är bara snygga helt enkelt!
:)

Kram

8 kommentarer:

Livet på Berget sa...

Snyggt! Hoppas elevernas omdöme är snällt men det är nog som du säger inte riktigt i deras intressesfär.
Ha de gott!
Kram
/Sara

Bibban sa...

Det tycker jag med, att dom är snygga alltså!;))

Helen sa...

Hej!
Hoppas dina elever är snälla. Jag håller med dig, man vara lite anonym här det är lite din egen värld på något vis. Vad fint du har gjort.
Kram/Helen

Elle sa...

De tröttnar nog på alla inredningstanter...*blink*
Men lite anonym vill man ju vara ibland.
Ha en skön kväll!
Kram Elle

Himlen Runt Hörnet! Sala sa...

Vilken hicka jag fick när jag såg papphjärtana i snöre. Mamma köpte ett sånt till mej i höstas. Har du gjort dem själv eller har du köpt dem?? Hon köpte dem någonstans när hon var och hälsade på sin bror i Värnamo.

Nattmia sa...

Nu kommer det vara rusning in här av dina elever så håll hårt i tungan ;-)

Du har så fint där hemma..

Kram Mia

Vitt hus med svarta knutar sa...

Kikar eleverna in här kommer de bara att ha positivt att säga och då får du höja betygen;-) Men visst är det så att man vill ha en egen sfär.
Fint har du i ditt hem och skänken är så vacker, jag gillar de små skåpen på sidorna. Arrangemanget med madonnor och lyktor är såå fint.
Kram,
Regina

Lilla Kullan ♥ sa...

Du har det ju så fint. Jag ser ingen smuts!;-) Kram Stina