lördag 6 mars 2010

J-vla bacill..



Söndag-Började känna mig lite halvkonstig.
Måndag-Dödssjuk, minns ej så mkt mer av den dagen.
Tisdag-Liiite bättre, kunde upp o gå lite iallafall.
Onsdag-Ganska ok men började hosta upp tveksamma saker i tveksam färg.
Torsdag-Jobbade,kändes som om jag skulle överleva det hela.
Fredags-Morgonen ok, em katastrof! Dödssjuk framåt kvällen.
Lördag-Ganska ok i morse, em dödssjuk o nu helkass.
Söndag-Vill inte veta...


Om Herr Bacill läser detta så skulle jag uppskatta om du antingen lämnar mig för gott eller åtminstone får mig inlagd så att läkarna kan försätta mig i koma tills du tröttnat!


Idag har dottern tävlat i pistolskytte.

Hon vann!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fatta känslan när ens dotter stiger som 1:a på prispallen o alla efter henne är killar..heheheh

YOU GO GIRL! :)

Grattis till guld-medaljen min sköna.


Hoppas alla får en trevlig helg!

Kram 

11 kommentarer:

Annbritt Schmützer sa...

Jag älskar din humor *L*

annbritt

hemma hos lilla mej sa...

Vad tråkigt att du är sjuk.srackare vad jobbigt.vad skoj att din tös vann.Ha en skön kväll så gott du kan vännen Varmkram Rita ♥

sylvia sa...

hei kjære du
å så trist å høre at du ikke er bra
å strever sånn. masse god bedring hilsen til deg fra meg..
å gratulere så masse med datteren.
flink hun er..
klem fra sylvia

Camilla sa...

Till dotter: You rock girl! Till mor: Krya på dig!
Kramar från andra sidan data skärmen;)

Camilla sa...

Till dotter: You rock girl! Till mor: Krya på dig!
Kramar från andra sidan data skärmen;)

Tina sa...

Hej vännen!!
Krya på dig fina vän!! Jag tycker du ska vräka Herr Bacil!!!! När jag hade han på besök för en tid sen, då ställde han bara till med elände & inte betalade han nån hyra häller... så tillsist vräkte jag honom =)
Hoppas du känner dig piggare i morron!!!
Varm krya på dig kram
Tina

Atelje Skärvan sa...

Du milde,man skulle kunna tro att du har smittat mig,kan det vara ett nytt datavirus???
Krya på dig vännen,kram Agneta

Anna sa...

Hej Git!
Fy,för att vara sjuk.Är det flunsan tro?.Vilken duktig tjej du har.Förstår att det kändes underbart att få vara med om det ögonblicket.Man är så stolt så man kan spricka eller hur?.Jag sitter här och försöker samla lite krafter till att skriva några nya inlägg på min egen blogg,men det är mycket trevligare att kolla in alla andra fina bloggar,som din tex.Kanske kan jag få lite nya ideér i allafall.Ha de gott och krya på dig!
Kram Anna!

Luiza sa...

Men åh, krya på dig nu!!! Och se till att du blir hemma och inte på jobbet, kvinna!!!

Grattis till dottern!!! Sååå skönt att höra att hon satte grabbara på plats ;).

Ha det bäst!
Kramen/
Luiza

Nattmia sa...

GRATTIS till dottern :-)

Jäkla bacill, hoppas den läser detta och försvinner för gott..

KyaPåDigKram
Mia

Ida sa...

Krya på dig!! Och stort grattis till dottern..:-) Tävlade själv som tonåring, kom som bäst 3:a på ett SM (lite stolt). Har pistolen kvar, om hon inte redan har en egen, och är ute efter en..;-) Vårkramar från snötäckta Norrland..